هافبک دفاعی ایران حرف‌‌های تازه‌ای درباره لباس‌های تیم‌ملی می‌زند.

سعید عزت‌اللهی شماره 6 تیم ملی در کنفرانس خبری پیش از تمرین امروز تیم ملی، حرف‌هایی زد که خلاصه‌ای از این حرف ها را در زیر می خوانید؛
*مسابقه با ازبکستان می‌تواند برای سایر بازیکنانی که تازه در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده‌اند، مفید باشد. البته من مطمئن هستم ازبکستان با شرایط خوبی وارد این مسابقه خواهد شد.
*فکر نمی کنم ازبکستان با ذخیره هایش مقابل ما بازی کند چون یکی از بازیکنان هم تیمی سابق من به اردوی تیم ملی ازبکستان دعوت شده و تصورم این است که آنها با تیم اصلی به مصاف ما خواهند آمد.
*ما همه هدف‌مان این است که این طلسم را بشکنیم وقهرمان جام ملت‌های آسیا شویم و انشاالله که این اتفاق بیفتد. اما نباید از واقعیت دور باشیم. حقیقت این است که بعد از جام جهانی انتظار داشتیم حمایت بیشتری از ما صورت بگیرد که این اتفاق صورت نگرفت. امیدوارم با خیال راحت‌تری به مسابقات جام ملت‌ها برویم تا شرمنده مردم نشویم. ما قول می‌دهیم دو برابر جام جهانی تلاش کنیم.
*یکی از مباحث چندوقت اخیر بحث پیراهن تیم ملی است که ما هنوز نمی‌دانیم تکلیف چیست. همین لباس‌هایی که در تمرینات تیم ملی می‌بینید با تلاش کی‌روش برای جام جهانی تهیه شد ضمن آنکه ما چمن مناسبی بهتر از ورزشگاه آزادی برای تمرین کردن نداریم. بقیه مباحث به فدراسیون و کادر فنی تیم ملی و فدراسیون مربوط می‌شود اما برای من به عنوان بازیکن لباس و زمین تمرین مهم است.
*قراردادم با ردینگ نهایی شده و برای ویزای کارم راهی فرانسه خواهم شد و از آنجا به انگلستان می‌روم. من با این تیم یکساله قرارداد بستم که این قرارداد قابلیت افزایش به قرارداد سه ساله را هم خواهد دارد.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =