۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
این ربات هم‌نشین حیوانات خانگی است

ایسنا نوشت: اگر شما صاحب یک حیوان خانگی هستید که در تمام طول روز در خانه تنها است، ممکن است همیشه نگران خستگی و عدم تحرک آنها باشید.

اما هم اکنون خبر خوب این است که ربات "وارام"(Varram Pet Fitness) مشکل شما را حل کرده است زیرا ربات مذکور به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی حیوان خانگی شما را سرگرم می‌کند.

ربات " Varram " دارای دو چرخ است و از پلی کربنات و سیلیکون غیرسمی مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است. این ربات مجهز به یک "سیستم اجتناب از مانع مبتنی بر مادون قرمز" (infrared obstacle-avoidance system) است که سبب می‌شود این ربات به اشیا و وسایل موجود در خانه برخورد نکند.

اپلیکیشنی که برای این ربات توسعه داده شده است از سیستم عامل آی‌.اُ.اس و اندروید پشتیبانی می‌کند و توسط آن کاربران می‌توانند زمان‌هایی را که مایل هستند این ربات، حیوان خانگی شان را سرگرم کند در آن تنظیم کنند.

این ربات همنشین حیوانات خانگی است

کاربران زمانیکه در خانه نیستند نیز حتی می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن و از طریق بلوتوث نیز به طور منظم ربات را کنترل کنند.

ربات مذکور ضد آب است و وزن آن حدود ۶۸۰ گرم است و توسط یک میکروکنترلر ARM Cortex-M۴ قابل اجرا است و دارای یک باتری لیتیوم پلیمر ۳.۷ ولت/ ۸۰۰ میلی آمپر ساعت است که با هر بار شارژ می‌توان به مدت ۱۰ ساعت از آن استفاده نمود.

این ربات برای جمع آوری بودجه به منظور تولید انبوه با قیمت ۷۹ دلار در وبسایت"کیک استارتر" (Kickstarter) قرار گرفته است.

 

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =