۰ نفر
۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
انتصاب در آموزش و پرورش لرستان

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش لرستان منصوب و طی مراسمی معرفی و مشغول بکار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، طی این حکم حجت اله مومنی بسمت سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منصوب شد.
رضا زینی وند مقدم در شورای معاونین آموزش و پرورش لرستان با تقدیر از تلاش مجتبی بهمنیان سرپرست قبلی اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش لرستان که خدمات شایانی در دوران مسئولیت خود در این سمت و همچنین در زمان تصدی ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه 2خرم آباد و همچنین در کسوت معلمی ایفا کرده است گفت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و یک امانت بزرگ می باشد.

تخصصی بودن مسئولیت در حوزه ارزیابی عملکرد

وی افزود: پذیرفتن مسئولیت در آموزش و پرورش یعنی در خدمت ذینفعان دستگاه تعلیم و تربیت که همان معلمان عزیز، دانش آموزان و اولیا آنان، که این مسئولیت در حوزه ارزیابی عملکرد بسیار تخصصی و در همه حال پاسخگوبودن به مراجعین می باشد.

وی سیاست اداره ارزیابی عملکرد را سیاست اصلاحی خواند و گفت: با دید باز در اداره ارزیابی عملکرد طوری بایستی عمل شود که نگاه مخاطبین به دستگاه مثبت و همچنین اعتماد جامعه به دستگاه تعلیم و تربیت بیش از پیش جلب شود.

گفتنی است حجت اله مومنی با 26سال سابقه خدمت پیش از این به عنوان مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرآموزش و پرورش کوهدشت،رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان، معاون پژوهشی ناحیه یک خرم آباد و مدیر کانون فرهنگی تربیتی ویسیان خدمت کرده است

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =