ایسنا نوشت: دونالد ترامپ که در آغاز کنفرانس خبری کاخ سفید با موضوع تجارت از صحبت درباره برت کاوانا، نامزد عضویت در دیوان عالی طفره می‌رفت، در ادامه خبرنگاران را به خدمت برای حزب دموکرات آمریکا متهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که به شدت از نحوه برخورد دموکرات‌ها با کاوانا گلایه دارد، رسانه‌ها را به جانبداری از این حزب متهم کرده و گفت: من شما را هم جزوی از دموکرات‌ها حساب می‌کنم.

ترامپ به خبرنگاران تهمت زد و از پاسخ دادن طفره رفت!

ترامپ در جمع خبرنگاران سه بار از پاسخ به سوالات درباره کاوانا طفره رفت و در عوض از آنها خواست تا درباره نسخه جدید توافق تجارت آزاد آمریکای شمالی موسوم به نفتا سوال کنند. او تاکید داشت که به سوالات درباره کاوانا پاسخ خواهد داد اما با گذشت یک ساعت همچنان به وعده‌اش عمل نکرد.

ترامپ در پاسخ به خبرنگار ای‌بی‌سی که به توئیت‌های او درباره کاوانا اشاره داشت، گفت: "این مساله چه ربطی به تجارت دارد؟ برایم مهم نیست که جواب آن را بدهم اما مایلم تا سوالاتی با موضوع تجارت بپرسید." اندکی پس از آن ترامپ به خبرنگار دیگری هم گفت: "به سوالات درباره کاوانا هم می‌رسیم." زمانی که سومین خبرنگار از سی‌ان‌ان تلاش کرد تا از کاوانا سوال کند، ترامپ برافروخته شد. خبرنگاران سی‌ان‌ان غالبا هدف انتقادات ترامپ قرار می‌گیرند.

رئیس‌جمهوری آمریکا که در نهایت با سوال خبرنگار دیگری وادار شد تا به جنجال‌ها درباره کاوانا پاسخ دهد، از شایعات مطرح شده درباره کارشکنی کاخ سفید در تحقیقات اف‌بی‌آی گلایه کرد. او تاکید کرد خواستار تحقیقات "جامع" است اما می‌خواهد که این فرایند هر چه سریعتر "تکمیل" شود.

ترامپ در طول این کنفرانس خبری به جر و بحث با خبرنگاران ادامه داد و نهایتا هم رسانه‌ها را به پوشش "گمراه‌کننده" متهم کرد؛ اتهاماتی که همواره در دوره ریاست جمهوری او شنیده می‌شود. او همچنین رسانه‌ها را به برخورد "کاملا غیر منصفانه و دور از انتظار" با خودش متهم کرد.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =