فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: همزمان با سراسر کشور، تجمع 20 هزار نفری سپاهیان محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) استان چهارمحال و بختیاری با سخنرانی سردار مرتضی صفاری و اجرای خواننده انقلابی مصطفی احمدی، روز پنج شنبه دوازدهم مهرماه در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد برگزار می شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، در همایش سیاسی ویژه اصحاب رسانه استان افزود: خلق یک تجمع حماسی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می دهد و روح حمایت مردم از نظام را تقویت می نماید.

به گفته وی : با وجود اینکه پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف علی رغم انواع توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی بر همگان آشکار است؛ اما دشمنان در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می کنند با استفاده از ابزار مختلف جنگ روانی، ناامیدی و ناکارآمدی نظام را در اذهان مردم تلقین نمایند.

وی، افزود: شجره طیبه بسیج یکی از ارکان قدرت بازدارنده نظام در برابر تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی است، که با رزمایش سراسری سپاهیان محمدرسول الله صلی الله علیه و آله و سلم 2، گوشه ای از این قدرت بزرگ به نمایش گذاشته شد.

وی، گفت: اجتماعات بزرگ مدافعان انقلاب، امید و نشاط را در کالبد جامعه می دمد و مایه مأیوس سازی دشمنان و تغییر رویکرد آنان می شود.

سردار اکبری، افزود: خلق یک تجمع حماسی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می دهد و روح حمایت مردم از نظام را تقویت می نماید.ماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان خاطرنشان کرد: تقارنی که هفته دفاع مقدس با محرم داشت یک تقارن با معنا و با مفهوم بود چرا که همه ایثارها و مجاهدت‌های ما در سال‎های دفاع مقدس ریشه در مکتب خون بار سید الشهدا (علیه السلم) دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سرافراز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام نیز دراین همایش گفت  با تاکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تصریح کرد: یادآوری خاطرات دفاع مقدس یادآور آن است که جنگ ما با سلطه استکباری تمام نشده است و دفاع همچنان باقی است.

وی بیان داشت: در 8 سال دفاع مقدس همه استکبار با هم متعهد شده‎اند و با تمام توان اقتصادی، سیاسی و رسانه ای خود که را در ارتش صدام مستقر کردند به جنگ با انقلاب اسلامی آمده‌اند اما ملت جمهوری اسلامی ایران با 8 سال ایستادگی، آزمون بزرگ را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.

این مقام مسئول اظهار کرد: دفاع مقدس ما نمایش اراده و استعداد یک ملت بزرگ بود که نشان داد ملت ایران تهدید پذیر و ذلت پذیر نیست و از دشمنان هیچ ترسی ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان با بیان اینکه جهانیان هنوز از پنجره دفاع مقدس به ایران و ایرانیان نگاه می‌کنند خاطرنشان کرد: نسل جدید که دوران دفاع مقدس را درک نکردند مثل شهید حججی ها می آیند و حماسه‌ای خلق می کنند که با آن حماسه حسینی در ذهن‌ها تداعی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سرافراز افزود: ما امروز در میدان سخت جنگ با دشمن قرار داریم که بدون جهاد و مقاومت هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که حسینی و یا زینبی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها) و امام حسین(علیه السلام) جهاد، ایثار، مقاومت و صبر بود گفت: ما نباید خود را از صف حسینی ها جدا کنیم بلکه باید مسیر مکتب خون بار امام حسین (علیه السلام) را ادامه دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: انقلاب ما تا جایی پیش رفته است که دشمن را ناراحت و عصبی کرده است و این تا حدی است که در رژه 31 شهریور به مردم، بسیجیان ما حمله و آن عملیات تروریستی را انجام می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان با بیان اینکه زمان بزن در رو تمام شده است اظهار داشت: دشمن و استکبار اگر با فشنگ حمله می‌کنند جوابشان قطعا با موشک خواهد بود که نمونه آن را در چند روز اخیر مشاهده کرده‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین سرافراز با بیان اینکه قدرت ملت ایران در منطقه حقیقتی غیر قابل انکار است، در عرصه موشکی، نیروگاه ها، هسته ای پیشرفتهای چشم‌گیری داشته ایم و این به دلیل قدرت ایران در منطقه می باشد.

وی، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب ما رویش های زیادی دارد، که این جوانان نسل سوم، دوران دفاع مقدس را درک نکردند مثل شهید حججی ها که اصلاً دوران دفاع مقدس را هم ندیدند، اما حماسه ای می آفرینند که حماسه دفاع مقدس و حماسه عظیم عاشورا را یادآوری کرده و جلوی چشم ها می آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ملت ایران امید مستضعفان و آزادی خواهان جهان شده است.

وی، افزود: هدف دشمن از جنگ گسترده رسانه ای و تبلیغات موازی با جنگ اقتصادی برای ایجاد اضطراب و یأس و ناامیدی در جامعه و بدبین کردن مردم نسبت به مسئولین است.

سرافراز، ادامه داد: هدف دیگر دشمن، بزرگ جلوه دادن مشکلات و نارسایی ها می باشد؛ لذا با توجه به اینکه در طول 40سال از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنان تمام عِده و عُده مقابل ما ایستاده اند، اما نتوانسته اند کاری از پیش ببرند و بحمدالله ملت ما مستحکم و استوار و بالنده و رو به رشد در حال حرکت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، مهم ترین وظیفه مردم بویژه خواص و نخبگان جامعه را که اصحاب رسانه نیز جزء این خواص و نخبگان هستند را تلاش برای حفظ انسجام و پرهیز از یأس در جامعه دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، گفت: اتحاد و انسجام و یکپارچگی ملت و وحدت مردم و مسئولان باعث عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی می شود.

وی، فشار روانی و سیاه نمایی دشمنان از اوضاع کشور را یادآور شد و افزود: دشمن با ابزار رسانه و جنگ روانی می خواهد افکار عمومی را به نقطه ای سوق دهد که همه فکر کنند امیدی برای بهبودی اوضاع نیست و آنها را به تسلیم وادارد.

این مقام مسئول، تصریح کرد: خودباختگی ملت هدف اصلی دشمن در جنگ روانی است و نیروهای انقلاب و اصحاب رسانه و نهادها و خواص جامعه رسالت و وظیفه مضاعف در این شرایط دارند .

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، گفت: مقابل دشمن نه تنها تسلیم نمی شویم، بلکه باید با حفظ آرامش سیاسی و روانی و با صبر و خویشتنداری آستین همت را بالازده و با کمک به مسئولین از این شرایط عبور کنیم.

وی، افزود: جبهه وسیع انقلاب نباید اسیر توطئه های دشمنان شود، به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بن بستی در کشور نداریم و سروقامت تر از همیشه ایستاده ایم و با جهاد همه جانبه توطئه های دشمنان و مستکبران را به خودشان برمی گردانیم.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، تصریح کرد: عزت ما در گرو اقتدا به سیدالشهداء علیه السلام و جهاد با دشمنان است و نقش مهم و بسزایی خبرنگاران در این شرایط دارند و باید به رسالت انقلابی خود به نحو احسن عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست های داعش در شرق فرات، گفت: این حمله در پاسخ به جنایت حادثه تروریستی 31شهریور در اهواز بود و در راستای انتقام خون شهدا صورت گرفت.

جواد کارگران مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان نیز دراین همایش با تسلیت ماه محرم، حمله تروریستی اهواز اظهار کرد: رسانه یکی از مولفه‌های قدرت محسوب می‌شود چرا که افکار عمومی از طریق رسانه‌ها در جامعه شکل می‌گیرد که باید از این فرصت استفاده کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان داشت: باید به صورت منسجم و قدرتمند برای ترویج فرهنگ گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کنیم و این مهم را اجرایی نمائیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با همدلی و همراهی بتوانیم در مقابل هجمه های دشمن به پیروزی دست یابیم خاطرنشان کرد: هرگاه اعتماد مردم نسبت به مسئولین کاهش یافته طمع ورزی دشمنان بیش تر شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: در فضای کنونی جامعه دشمن با هجمه حداکثری سعی دارد افکار مردم را تشویش کند که خبرنگاران باید بتواند برای مقابله با آن وارد میدان شوند.

کارگران نصریح کرد: جهان در جنگ گسترده نرم قرار دارد و کشورهای اسلامی بیش ازهمه در این جنگ قرار دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: عاشورا درس بزرگی برای ما است که باید از آن عبرت و درس بگیریم چرا که عاشورا به ما درس ایثارگری، از خود گذشتگی، استقامت و ... می آموزد.

گفتنی است ، در ادامه رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه 12 مهر امسال در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد برگزار می شود.

اجتماع بزرگ 20 هزارنفری سپاهیان محمدرسول الله درشهرکرد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =