۳۷ میلیون دلار کالا توسط واحدهای تولیدی البرز صادر شد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز از صادرات ۳۷ میلیون دلار کالا از ابتدای سال جاری تاکنون توسط واحدهای تولیدی  شهرک‌ های صنعتی استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین محمدامین فرشی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید رئیس صندوق ضمانت صادرات ایران از شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: میزان صادرات کالای تولیدی استان البرز  در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته جهش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: سال گذشته 93 میلیون دلار صادرات کالا توسط واحدهای تولیدی شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز انجام شده است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه به دنبال این هستیم که در طول سال میزان صادرات  با توجه به فضای کنونی کشور و در مجموعه جهانی به گونه‌ای مدیریت شود که نه تنها کاهش نداشته باشیم بلکه امسال میزان صادرات نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: حمایت از واحدهای تولیدی با هدف توسعه صادرات از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت روز به روز در حال افزایش است و می توان این امید را داشت که بتوان هر چه بیشتر نسبت به صادرات کالاهای غیرنفتی اقدام کرد.

وی ادامه داد: استان البرز در حوزه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال 96 توانسته رتبه اول را کسب کند، با این وجود میزان تسهیلات پرداختی زیاد نیست و می‌توان گفت واحدها از سر ناچاری به سمت این تسهیلات رفته‌اند، اما در بسیاری از موارد توانسته کارگشا باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز تصریح کرد: در 4 ماهه ابتدای سال جاری توانستیم 35 واحد تولیدی را باز فعال‌سازی کنیم و 10 واحد تولیدی از تملک بانک‌ها خارج شده است.
فرشی گفت: استان البرز تا پیش از این رتبه دوم را درباره تعداد واحدهای تحت تملک بانک‌ها داشته که با اقدامات صورت گرفته توانسته‌ایم امروز به رتبه 16 در این بخش دست یابیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =