پیام تبریک مدیرکل منابع طبیعی لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

شیرزاد نجفی مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان طی پیامی ، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به این عزیزان خدوم و زحمتکش تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، متن اين پيام بدين شرح است:

(( بسم الله الرحمن الرحيم ))

هفته نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای گرامیداشت و پاسداشت از دلاوری‌ها و جانفشانی‌های سبزجامگان نیروی انتظامی ، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت و دفاع از سرحدات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

بی شک نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران، با بهره گیری از رهنمودهای مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) و ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و با توکل به خداوند متعال ، اساسی ترین نقش را در ایجاد امنیت و نظم در جامعه بر عهده دارد.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت ، از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه پرسنل نیروی انتظامی که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند بخشنده مهربان با تعهد، علاقه و پشتکار ، امنیت را در زمینه ی پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند تقدیر و تشکر می نمایم و موفقيت روز افزون آن عزیزان را در تحقق اين مهم در ظل توجهات حضرت وليعصر(عج) و تحت هدايت‌ها و منويات فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدظله العالي) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.


شیرزاد نجفی
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =