فارس نوشت: سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستان کل کشور با اشاره به ادامه روند حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی گفت: برای پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی برنامه ریزی خواهیم کرد.

جواد جاویدنیا سرپرست معاونت فضای مجازی دادستان کل کشور ضمن آرزوی موفقیت برای خرم آبادی که اکنون مسئولیت معاونت نظارت بر دادسراهای دادستانی کل کشور را عهده دار شدند، در رابطه با مهمترین برنامه‌های خود با تاکید بر پایبندی به سیاست‌های دادستانی کل کشور در زمینه سالم سازی فضای مجازی و مقابله با مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اظهار کرد: در این خصوص با تبعیت کامل از قانون سیاست‌های دادستانی کل کشور را دنبال خواهیم کرد و بنا نیست با حضور بنده تغییری در سیاست‌ها ایجاد شود.

جاویدنیا حمایت از نرم افزارهای ملی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: این یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که در این معاونت نیز با جدیت دنبال می‌شود.
حفظ وحدت مردم و مسئولان و پیشگیری از هرگونه تفرقه افکنی در فضای مجازی و جلوگیری از اخلال اقتصادی به وسیله فضای مجازی و مقابله جدی با کلاهبرداریهای اینترنتی و تلفنی از دیگر اقداماتی بود که سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور به عنوان برنامه‌هایش به آن اشاره کرد.

وی همچنین بر برنامه ریزی و همکاری همه دستگاه های متولی با دادستانی کل کشور برای پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی تاکید کرد.

سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستان کل کشور با اشاره به ضرورت تقویت هرچه بیشتر دادسراها و شعب تخصصی و ویژه رسیدگی به جرائم رایانه‌ای در سراسر کشور، ابراز امیدواری کرد که بتواند با فراهم آوردن زمینه به کارگیری قضات متخصص در این شعب تخصصی، به نقطه مطلوبی از حیث رسیدگی علمی به پرونده‌ها دست یابیم.

وی خطاب به نخبگان فضای مجازی و همه کسانی که دغدغه تولیدات ملی در این فضا را دارند، آمادگی خود برای حمایت از ایده‌های جدید و ملی به ویژه در بحث شبکه‌های اجتماعی داخلی را اعلام کرد.


60231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =