۰ نفر
۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

روزهای اخیر در فضای رسانه‌ای گمانه‌زنی‌هایی درباره گزینه‌های انتخاب شهردار جدید تهران موضوعی داغ بود و در این میان گزینه‌ها، نام معصومه ابتکار و علی اصغر مونسان هم دیده می‌شد که این موضوع با واکنش این دو عضو کابینه مواجه شد.

امید کرمانی ها: جمعی از مجلس آخرین تلاش خود را برای ماندن افشانی در شهرداری تهران انجام دادند. طرح استفساریه مستثنی‌شدن شهردار تهران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان با 138 امضا تحویل هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی شد اما بعد از اعلام وصول و صحبت موافقان و مخالفان، فوریتش به تصویب نرسید. این اتفاق به معنی قطعی شدن خروج افشانی از ساختمان خیابان بهشت است چراکه بررسی عادی طرح ها در کمیسیون تخصصی حداقل یک ماه زمان می برد و با توجه به آنکه تا 26 آبان باید بازنشستگان کرسی های مدیریتی را ترک کنند، شهردار تهران راهی جز استعفا ندارد.

شورای شهر تهران با وجودی که می خواست تمام قد حمایت خود را از افشانی نشان دهد اما سناریوی انتخاب شهردار جدید را نیز روی میز قرار داد و به بررسی آن مشغول بود. ابتکار معاون امور زنان و خانواده و مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگریی از جمله گزینه هایی هستند که نام آنها برای تصدی مسئولیت مدیریت شهر تهران به گوش می رسد اما خود آنها نظر دیگری دارند.

معصومه ابتکار

معصومه ابتکار درباره قرار گرفتن نام خود بین گزینه های انتخاب شهردار جدید تهران به خبرآنلاین گفت: من چنین موضوعی را نشنیدم، این مطلب را در رسانه ها دیدم. نظر خاصی ندارم. صحبتی هم با من نشده و طرح چنین موضوعی شایعه است و نمی دانم از کجا بیرون آمده بنابراین اصلا روی آن فکر نکردم.

علی اصغر مونسان

در همین رابطه علی اصغر مونسان هم به خبرآنلاین اعلام کرد: در فضای مجازی خبر را دیدم، مهم این است که هیچ برنامه ای برای شهرداری تهران ندارم، به آن فکر نمی کنم و هیچ صحبت رسمی هم با من نشده است. من مسئولیت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگریی را برعهده دارم و یک سال از زمان این مسئولیتم نمی گذرد و همین مسئولیتم را ادامه بدهم بهتر است.

حالا که این دو عضو کابینه دولت دوازدهم به صراحت عدم تمایل خود را برای تصدی مدیریت شهر تهران اعلام کردند باید دید شایعات در این زمینه خاتمه پیدا می کند یا آنکه بعد از مدتی رنگ واقعیت به خود می گیرند.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 815012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =