مهر نوشت: شورای پنجم از هفته آینده در خصوص جانشین محمد علی افشانی تصمیم می گیرد. هنوز پاسخ وزارت کشور نیامده است اما مجلس تکلیف ماندن افشانی را روشن کرد.

در حالی که اعضای شورای شهر تهران در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده اند تاکنون نام گزینه ای برای شهرداری مطرح نشده است. دقیقه ای بعد از رای منفی مجلس به فوریت استفساریه محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در کانال شخصی‌اش گزینه‌های احتمالی شهرداری را رونمایی کرده است و از مردم خواسته است گزینه مناسب را برای شهرداری انتخاب کنند.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، سیدکامل تقوی‌نژاد، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، پیروز حناچی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران، عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی، سیدمناف هاشمی، استاندار گلستان، محمدرضا واعظ مهدوی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری؛ ۷ گزینه‌ای هستند که علیخانی از آنها رونمایی کرده است.

محمدعلی افشانی شهردار تهران

بر اساس اطلاعات غیر رسمی؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محسن پورسید آقایی و علی ربیعی از دیگر گزینه‌های مطرح از سوی برخی از اعضای شورای شهر تهران هستند. چند ماه بیشتر از یک سالگی شورای شهر تهران نگذشته که اعضای شورا در حال رای زنی برای انتخاب پنجمین شهردار خود هستند. تا پایان عمر این شورا نزدیک به ۳ سال مانده است و مشخص نیست چند شهردار و سرپرست دیگر توسط اعضای شورا انتخاب شود.


60231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 815114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =