مونسان: اجلاس جهانی گردشگری نشاطی ویژه به گردشگری ایران تزریق می‌کند

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور  در همدان گفت: اجلاس جهانی گردشگری نشاطی ویژه به گردشگری ایران تزریق می کند

به گزارش  خبرآنلاین همدان، علی اصغر مونسان روز دوشنبه در چهلمین نشست سالانه اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) در همدان افزود: برگزاری رویداد تبریز ۲۰۱۸ پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سالجاری میلادی، جشن های ثبت جهانی آثار ایران، رویداد همدان ۲۰۱۸ پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی و چهلمین نشست سالانه اجلاس جهانی گردشگری نشاطی ویژه به گردشگری ایران می دهد تا بیش از پیش ظرفیت های رو به رشد گردشگری را بشناسیم.

وی اظهار داشت: امروز همه کشورها به این نتیجه رسیده اند که گردشگری بهترین ابزار برای توسعه پایدار با کمترین هزینه است و می تواند بیشترین بازدهی را در جهان داشته باشد.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ادامه داد: گردشگری به عنوان صنعتی پویا اهمیتی روز افزون دارد و کشورهای در حال رشد به منظور بهبود درآمد، تعامل سازنده در جهان و استفاده از منابع اقتصادی و اجتماعی به دنبال تقویت این صنعت برای توسعه پایدار هستند.

مونسان افزود: در شرایطی که آمریکا سعی دارد ایران هراسی را در جهان مطرح کند، برگزاری این اجلاس گامی مهم برای معرفی داشته های ایران و ملت ایران به جهانیان است.
وی اضافه کرد: اجلاس آبان ماه یک فرصت بی نظیر برای معرفی کشور در شرایط حاضر است و برای همدان بسیار مهم است تا نام این خطه با یک اسم بین المللی برای جهانیان شناخته شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 824305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =