ادارات ملزم به حمایت از هیئت های ورزشی کردستان هستند

استاندار کردستان گفت: به دلیل اهمیت توسعه ورزشی و برای حمایت از ورزش استان، ادارات باید حداقل در حد یک تا دو سانس سالن‌های خود را در اختیار هیات‌های ورزشی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم تجلیل و گردهمایی هیئت‌های ورزشی استان کردستان در سالن شهدای دولت استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: همه باید برای پیشرفت ورزش استان توان خود را مضاعف نموده و بایستی مردم و علاقمند به ورزش دسترسی آسان تری به امکانات ورزشی استان داشته باشند.

مرادنیا ادامه داد: ضعف زیرساخت‌ها و منابع در حوزه ورزش را قبول داریم اما انتظار هست که در کنار بیان مشکلات، اقدامات و موفقیاتی این حوزه هم بیان شود تا بذر امید در جامعه پاشیده شود.

استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنانش خاطر نشان کرد: دراین رابطه و با توجه به پیشینه و ظرفیتی که در رشته فوتبال و بسکتبال در استان وجود دارد حمایت از این رشته‌ها را به صورت خاص مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس برای حمایت از ورزش استان شد و از کمک 250 میلیون تومانی خود به هیئت های ورزشی استان خبر داد.

 استاندار کردستان در پایان با بیان اینکه فوتبال و بسکتبال کردستان به صورت خاص مورد حمایت قرار می گیرند، ابراز داشت: با توجه به پیشینه و ظرفیتی که در رشته فوتبال و بسکتبال در استان دارد حمایت از این رشته‌ها را به صورت خاص مورد توجه قرار داده‌ایم و حتما باید منابع مالی برای تیم فوتبال و بسکتبال در سطح لیگ برتر در استان داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =