خطر حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بعد از رفتن گرشاسبی

میزان نوشت: اگر AFC متوجه شود هنوز پرسپولیس و استقلال زیر نظر دولت هستند و با قانون دولتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تغییر کرده محرومیت سنگینی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

این روزها بحث رفتن حمیدرضا گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس به دلیل بازنشسته بودن بسیار مطرح است و حتی از مهدی محمدنبی به عنوان جانشین اصلی گرشاسبی نامبرده می‌شود.

در این شرایط اگر گرشاسبی با توجه به اجرای قانون از پستش کنار برود مشکل بزرگی گریبان باشگاه پرسپولیس را می‌گیرد. با توجه به اینکه به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خصوصی هستند و حتی اساس‌نامه این دو باشگاه هم به همین منظور تغییراتی داشته، اگر AFC متوجه شود هنوز پرسپولیس و استقلال زیر نظر دولت هستند و با قانون دولتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تغییر کرده محرومیت سنگینی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

دقیقا ماجرای تعلیقی که در کمین فدراسیون فوتبال بود اینبار یقه باشگاه پرسپولیس را می‌گیرد. یعنی اگر AFC متوجه این مسئله شود به احتمال فراوان پرسپولیس از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد.

در این خصوص مهدی تاج با حمیدرضا گرشاسبی صحبت کرده و هشدار لازم را داده است. حتی قرار شده وزیر ورزش هم به این موضوع ورود جدی داشته باشد.

با پیشنهاد وزیر ورزش و موافقت احتمالی ریاست جمهوری قرار است تا ۱۵ آذر که آخرین مهلت حضور مدیران بازنشسته در پست‌هایشان است دو باشگاه پرسپولیس و استقلال وارد فرایند خصوصی سازی شوند تا مدیران این دو باشگاه جزو مدیران دولتی حساب نشوند.

باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا پرسپولیس و استقلال بالاخره خصوصی می‌شوند یا خیر.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =