جزییاتی تازه از مشارکت مدیران مسئول در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات

بنابر اعلام دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، میزان مشارکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات تا ساعت ۱۳:۵۴ دقیقه از مرز ۱۰۰۰ نفر گذشت.

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با گذشت حدود چهار ساعت از آغاز انتخابات و تا ساعت ۱۳:۵۴ دقیقه امروز یکشنبه ۲۷ آبان‌ ۹۷ میزان مشارکت در انتخابات بالغ بر ۱۰۰۰ نفر در سامانه جامع رسانه‌ها ثبت شد.

بنابراعلام دبیرخانه هیات نظارت و مطابق تبصره ۴ ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات بر مطبوعات، تعداد ۳۴۱۵ نفر از مدیران مسئول واجد شرایط رای‌دهی در این دوره از انتخابات شناخته شدند.

حضور نمایندگان مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و پلیس فتا در ستاد انتخابات برای افزایش ضریب امنیت انتخابات و همچنین هیات ویژه سازمان بازرسی کل کشور با هدف نظارت بر حسن انجام انتخابات ازجمله تمهیدات اندیشیده شده برای افزایش ضریب امنیت در این دوره از انتخابات است.

تعدد نامزدها و حضور مدیران مسئول رسانه‌هایی با گرایش‌ها و نحله‌های متنوع فکری و سیاسی و همچنین ایجاد کمپین‌های مختلف رسانه‌ای، فضای حاکم بر این دوره از انتخابات را بسیار رقابتی‌تر از دوره‌های گذشته کرده است.

هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به‌صورت الکترونیکی بین ۱۲۲ نفر از مدیران مسئول متقاضی حضور در هیات نظارت بر مطبوعات در حال برگزاری است و نتایج آن بلافاصله پس از اتمام زمان رای‌دهی و تایید کمیته متشکل از نمایندگان قوای سه گانه منتشر می‌شود.

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =