این بار نیمه پر لیوان در وزنه‌برداری را ببینید

در روزهای اخیر موفقیت تیم زیر سایه حواشی برخورد برخواه با براری قرار گرفته که اصلا درست نیست.

بابک پورعالی: قبل از هر چیز باید بگویم اگر انتقادی هست صرفا جهت بهبود اوضاع وزنه برداری است، وگرنه کسی در این خانواده کوچک با کسی پدرکشتگی ندارد. از خودم شروع می کنم که عضو کوچک خانواده وزنه برداری هستم و تقریبا هشت سال است که در جمع گرم بروبچه های وزنه، مربیان و پیشکسوت این رشته حضور دارم؛ افتخاری ارزشمند برای منی که سابقه کار خبرنگاری ام حالا کم کم دارد به بیست سال می رسد.
در این سالها هیچ وقت دوست نداشتم نیمه خالی لیوان را ببینم، اگرچه گاهی دلخوری هایی هم بوده. برمی گردم به اصل موضوع. به کسب عنوان سومی تیم ملی در رقابتهای جهانی عشق آباد. ابایی ندارم از اینکه بگویم قبل از شروع این رقابتها فکر می کردم این تیم ناقص، در بهترین حالت شاید جز ده تیم برتر هم نباشد. وقتی همین چند روز پیش با محمد حسین برخواه حرف زدم، او هم تاکید داشت که بیراه نبوده این ذهنیت، چون شرایط واقعا شرایط خوبی نبود، اما خدا کمک کرد تا روی سکو برویم. ما و همه اهالی وزنه برداری هم خوشحال شدیم از این موفقیت. وقتی در روزهای پایانی رقابتها، با حرارت بالا، زیر و رو می کردیم جدول امتیازی را  و نگران این بودیم که کسی اوت نکند، یعنی همه ما دلمان می خواست آن اتفاق خوبه بیفتد که خداراشکر افتاد. 
کار بزرگی بود کسب عنوان سومی جهان با تیمی ناقص. درست مثل پنج سال پیش که کوروش باقری، بدون پنج المپیکی، تیم جوانش را روی سکوی سوم برد. آن سال  مدیر روابط عمومی فدراسیون بودم و خاطرم هستم چطور برخی ها در رسانه ملی سعی داشتند کمرنگ کنند آن موفقیت را. الان هم به نظر می آید موفقیت تیم زیر سایه حواشی برخورد برخواه با براری قرار گرفته که اصلا درست نیست. این تیم کار بزرگی کرد. از خود محمدرضا براری که روی کاغذ چهارمین وزنه بردار برتر ما بود تا بقیه نفرات همگی، هر چه در توان داشتند گذاشتند. حتی درست نیست بیان این مطلب که موفقیت فوق را صرفا حاصل زحمت کادر فنی و ملی پوشان بدانیم. خیلی ها زحمت کشیدند. از مر بیان شهرستانی گرفته تا ماسارژ و دیگر عوامل اجرایی تیم. در راس همه آنها هم علی مرادی. به او هم باید تبریک گفت و خسته نباشید. انتقادات زیادی در این مدت به عملکرد مدیریتی او و شرایط موجود وارد کردیم، اما اینها دلیلی نمی شود موفقیت این فدراسیون را هم نادیده گرفت. کسب دو سکوی جهانی بزرگسالان در دو سال متوالی، کسب سه عنوان قهرمانی جوانان جهان، کسب دو مدال طلا در بازیهای آسیایی، مدال طلای المپیک نوجوانان و ... ما اگر انتقادی می کنیم صرفا به خاطر این است که فردای بهتری داشته باشیم.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =