رئیس‌جمهور آمریکا به خبرنگاران: شما می‌توانید کسی را به غیر از ترامپ متصور شوید؟

ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اظهار نظری اعلام کرد که نمی تواند فرد دیگری را به غیر از خودش به عنوان 'شخصیت سال مجله تایم' متصور شود.

تارنمای روزنامه واشنگتن پست با اعلام این خبر افزود: روز سه شنبه یک خبرنگار از ترامپ در مورد شخصیت سال مجله تایم پرسید که هر ساله در ماه دسامبر (آذر) توسط این مجله اعلام می شود؛ تنها پاسخ برای اینکه چه فردی باید این عنوان را کسب کند، چیزی جز 'ترامپ' نبود.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه در سال ۲۰۱۶ میلادی به این عنوان دست یافت، گفت: نمی دانم این بستگی به مجله تایم دارد. من نمی توانم به غیر از ترامپ کسی را متصور شوم، شما می توانید کسی را به غیر از ترامپ متصور شوید؟


واشنگتن پست ادامه داد: سال گذشته ترامپ گفته بود به وی ابلاغ شده که به عنوان شخصیت سال انتخاب می شود اما سپس کنار گذاشته شد.
در سال ۲۰۱۶ پس از کسب عنوان ریاست جمهوری وی به عنوان شخصیت سال تایم انتخاب شد. در آن زمان به خبرنگاران گفت که این اتفاق 'مفهوم بسیاری' دارد و او این عنوان را 'افتخار بسیار، بسیار بزرگی' می داند.
اما وی به گزینش های این مجله انتقاد هم داشته است؛ در سال ۲۰۱۱ زمانی که 'معترض' (تصویری از پیتر هاپک مربوط به اعتراضات سال ۲۰۱۱ در کشورهای عربی) انتخاب شد و سال ۲۰۱۲ زمانی که جان رابرتس قاضی ارشد آمریکا تصویرش بر روی مجله تایم چاپ شد.
واشنگتن پست نوشت: یک تصویر جعلی از مجله تایم با تصویر چاپ شده ترامپ بر روی جلد اول آن بر روی دیوار یکی از باشگاه های گلف او در سال ۲۰۱۷ چسبانده شد.
یکی از خبرنگاران واشنگتن پست گزارش کرد: این جلد (به تاریخ ۱ مارس ۲۰۰۹) شبیه به یک لحظه تاثیرگذار از حرفه ترامپ پیش از ریاست جمهوری است. اما این درست نبود. جلد مجله تایم جعلی بود.
وی اشاره کرد که در سال ۲۰۰۹ اصلا تصویر ترامپ بر روی جلد مجله تایم چاپ نشده بود.

۴۹۳۱۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =