۲ موسسه بین‌المللی ایران را از امن‌ترین کشورها برای گردشگری معرفی کردند

ایسنا نوشت: دو مؤسسه بین‌المللی «اینترنشنال SOS» و «کنترل ریسک» در ارزیابی خود برای سال ۲۰۱۹، ایران را جزو امن‌ترین کشورهای جهان برای گردشگران معرفی کردند.

علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در یادداشت کوتاهی در این‌باره نوشت: «پس از آنکه نتایج ارزیابی دو مؤسسه «اینترنشنال SOS» و «کنترل ریسک» ایران را در کنار کشورهایی مانند انگلیس، اسلوونی، دانمارک و سوئیس، جزو امن‌ترین کشورهای دنیا برای سفر قرار داد، مشخص شد تلاش و زحمات سازمان میراث فرهنگی خیلی زودتر از پیش‌بینی‌ها نتیجه داده است.

سازمان میراث فرهنگی در امتداد تلاش‌های وافر خود در جهت معرفی امنیت گردشگری ایران برای جهانیان چندی پیش، چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO) را با حضور زوراب پلولیکاشویلی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری برگزار کرد تا در همین اجلاس امنیت گردشگری ایران را به رخ جهانیان بکشاند و نعمت امنیت در ایران را جهانی کند.

همین کافی بود تا با چنین اقداماتی ایران پیروز تبلیغات منفی و پروپاگاندای تبلیغاتی جهانی بالاخص آمریکا، برای ناامن نشان دادن جمهوری اسلامی ایران شود و سازمان میراث فرهنگی بتواند تلاش‌های وافر حافظان امنیت ایران را به شرکت‌کنندگان در اجلاس ارائه دهد.»

45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 827178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =