۱۰ نفر
۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

آکادمی کیا در تلاش است مسیر فوتبال ایران را تغییر دهد. او همان مسیری را در پیش گرفته که همه آکادمی‌های بزرگ فوتبال دنیا دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی مهدوی کیا برای چندمین بار بازیکنان آکادمی اش را برای کسب تجربه به باشگاه های بزرگ دنیا برده است. اعضای آکادمی او با حضور در کمپ تمرینی باشگاه های مجهز، تجربه جدیدی کسب می کنند که شاید در میان بازیکنان کم سن و سال ایرانی بی مثال باشد. یکی از بهترین مهره های او، حسین حاجی زاده متولد شمال است و نسبتی هم با مسی ایران ندارد. او که کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران است، در آکادمی کیا نیز حضور دارد. او مثل اکثریت بچه های آکادمی کیا، در محیطی حرفه ای تمرین می کند تا در آستانه هجده سالگی راهی تیم های اروپایی شود.

حاجی زاده تنها موج دریای آکادمی کیا نیست و نوجوانان بسیاری همچون او در آکادمی کیا حضور دارند. حقیقتی که بیانگر آینده روشن فوتبال ایران است. مهدی مهدوی کیا برخلاف بسیاری از هم دوره ای هایش به تجارت نپرداخت و تصمیم گرفت سرمایه اش را خرج فوتبال کند.

ملی پوش سابق هامبورگ با اسپانسر های متعددی قرارداد بسته است تا با حمایت آن ها، کودکان با استعداد نقاط محروم کشور نیز تحت پوشش آکادمی کیا باشند. او برای خانواده شاگردانش فرصت های شغلی فراهم می کند تا با ساخت آینده ای درست، فوتبالیست های پخته ای تحویل جامعه ورزشی ایران داده شود. 

این سرمایه گذاری پدرانه در شرایطی رخ می دهد که بسیاری از باشگاه های بزرگ با جذب بازیکنان ثروتمند که شهرتی خارج از زمین فوتبال دارند، به تقویت تیم خود می پردازند. چرخه معیوبی که آکادمی کیا امیدوار است اصلاح شود.

۴۱۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 827187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =