آغاز فعالیت کمیته‌های هفت‌گانه نوزدهمین ستاد هفته پژوهش و فناوری در چهارمحال‌وبختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری از آغاز فعالیت کمیته های هفت گانه نوزدهمین ستاد هفته پژوهش و فناوری این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از روابط عمومی استانداری ، الله کرم نصیری  در شورای سیاستگذاری نوزدهمین هفته پژوهش و فناوری استان تاکید کرد: کمیته های علمی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فناوری و فن بازار، اجرایی، ایده های برتر، تبلیغات و اطلاع رسانی، جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری و منتخب استان ها و همچنین جشنواره دانش آموزش استان ها اجرای برنامه های این هفته در استان را برعهده دارند.

وی افزود: امسال ویژه برنامه های نوزدهمین هفته پژوهش و فناوری از ۲۴ تا ۳۰آذر امسال همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

نصیری تصریح کرد: شعار نوزدهمین هفته پژوهش و فناوری 'پژوهش هدفمند و فنآوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی' نامگذاری شده است.

وی یادآور شد: آئین های افتتاحیه و اختتامیه و همچنین نمایشگاه عرضه تولیدات نوزدهمین هفته پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری و رونمایی از محصولات علمی استان در قالب ۴۰ غرفه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تدوین کتابچه پژوهش و فناوری، برگزاری تورهای علمی بازدید از واحدها و کارگاه های تولیدی، پررنگ شدن استارت آپ ها با هدف ایجاد کسب و کارهای نوپا، دیدار با نخبگان و پیشکسوتان علمی و برگزاری جشنواره پژوهشی ویژه دانش آموزان از مهمترین برنامه های هفته پژوهش است.

وی گفت: همزمان با آغاز برنامه های نوزدهمین هفته پژوهش و فناوری در چهارمحال و بختیاری زنگ پژوهش در مدارس استان نواخته می شود.

نصیری تاکید کرد: توجه جدی به توسعه اشتغال و کارآفرینی، تجاری سازی، تولید انبوه، استفاده کاربردی از پژوهش ها و جلوگیری از بایگانی شدن پژوهش ها ضروری است.

 وی افزود: ارزیابی فعالیت های پژوهشی دانشگاه های چهارمحال و بختیاری مورد توجه دست اندر کاران و مسئولان مرتبط با هفته پژوهش و فناوری باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =