ایرنا نوشت: دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پاس همدان از هفته چهارم رقابت های لیگ دسته برتر باشگاه های کشور، به دلیل قطع برق ورزشگاه محل بازی نیمه کاره ماند.

این دیدار که با رای کمیته انضباطی و بدون حضور تماشاگران راس ساعت 21 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز آغاز شد، در دقیقه 33 بازی و زمانی که نتیجه بازی بدون گل مساوی بود با قطع برق نورافکن های ورزشگاه، نیمه تمام ماند.
یدالله جهانبازی داور این مسابقه پس از 40 دقیقه انتظار و مشورت با نماینده فدراسیون تصمیم به قطع بازی و به تعویق افتادن آن گرفت.

"مجتبی شهبازی" نماینده فدراسیون در این بازی گفت: این دیدار با 24 ساعت تاخیر و راس ساعت 21 و 45 دقیقه فردا، دوباره برگزار می شود و در صورت تکرار این مشکل و قطع دوباره بازی، تاریخ برگزاری مجدد آن از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد و محرومیت تماشاگران تبریزی نیز در اولین بازی تراکتورسازی در تبریز اعمال می شود.

موضوع جالب توجه در این بازی سخنان "سید محمد شروین اسبقیان" مدیر کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی بود که پیش از آغاز مسابقات لیگ در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرده بود که سیستم روشنایی و صوتی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز تقویت شده و برای برگزاری مسابقات هیچ مشکلی وجود ندارد.

اما با اولین بازی در زیر نور در این ورزشگاه مشخص شد که تامین نور این ورزشگاه با مشکلاتی همراه است و یک موتورخانه و یا ژنراتور نمی تواند در صورت نیاز نور لازم برای انجام یک مسابقه در شب را تامین نماید.
مساله دیگری که امروز در این ورزشگاه خالی از تماشاگر شاهد آن بودیم رفتار ناشایست و دور از شان ماموران نیروی انتظامی با خبرنگاران بود.

خبرنگارانی که در فصل گذشته و از درب ورودی خاصی با نشان دادن کارت خبرنگاری وارد ورزشگاه و جایگاه خبرنگاران می شدند، در بازی امروز با ممانعت ماموران نیروی انتظامی که هیچ دلیلی هم برای کار خود ندارند مواجه شدند.
ماموران انتظامی که به رویت کارت خبرنگاری قانع نبودند با اعلام این که هر خبرنگاری باید کاور مخصوص داشته باشد از ورود خبرنگاران به ورزشگاه و جایگاه ممانعت کردند تا اینکه با دستور مقامات بالای انتظامی حاضر در ورزشگاه، به ورود آنها رضایت دادند.
این در حالیست که بیش از 200 نفر که نه از بازیکنان بودند و نه از اعضا دو تیم، به راحتی وارد ورزشگاه شده و در جایگاه ویژه جلوی جایگاه خبرنگاران نشسته بودند.
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پاس همدان ساعت 21 و 45 دقیقه فردا در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز و بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 83942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فیلم ساز IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۳
    0 0
    همه چیزمان با همه چیزمان جور است
  • بدون نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۳
    0 0
    بهتر است فقط سكوت كرد.
  • u IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۳
    0 0
    قطع برق یه پای ثابت لیگ
  • بدون نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۳
    0 0
    علت قطع برق از كمالوندبپرسيد ودليل ضعف مفرط مدافعان مياني تراكتور .
  • بدون نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۳
    0 0
    علت قطع برق را از كمالوند بپرسيد ودليل ضعف مفرط مدافعان مياني تراكتور .اگر برق قطع نمي شد باخت تراكتور حتمي بود.