۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۹

در گیر و دار ماجرای باز نشستگی اساتید و جذب هییات علمی جدید دیروز در خبر ها آمده بود که معاون ادارای مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بررسی افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاهها و تقاضای وزارت علوم به دولت در این زمینه خبر داد

 در گیر و دار ماجرای باز نشستگی اساتید و جذب هییات علمی جدید دیروز در خبر ها آمده بود که معاون ادارای مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بررسی افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاهها و تقاضای وزارت علوم به دولت در این زمینه خبر داده و گفته: تقاضای وزارت علوم برای افزایش حقوق خارج از این ضریب 6 درصد است.

 علی اکبر متکان پیش از این در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از افزایش 700 هزار تومانی حقوق اساتید، افزایش 600 هزار تومانی حقوق دانشیاران، افزایش 500 هزار تومانی حقوق استادیاران و افزایش 350 هزار تومانی حقوق مربیان خبر داده بود.

و اما خوانندگان ما در مورد این خبر نظراتی داشته اند ،خواننده ای که خود را "بلالیبا "معرفی کرده است می نویسد:

"یک مدرس چه در دانشگاه دولتی و چه در دانشگاه سایر وزارتخانه تدریس می کند چه تفاوتی با هم دارند که این افزایش فقط برای اساتید دانشگاههای ملی منظور شده است "

 اما دیگر خوانندگان ما هم که عموما از کارمندان بوده اند نظرات و شاید بهتر بگوییم درخواست های جالبی دارند چند نفری که خود را معرفی نکرده اند می نویسند:

"کاش من هم استاد بودم!"و یا"پس کارمندان چی ؟!"کاربرد یگری هم از دیگر وزارت ها گله کرده است و می گوید:"چرا فقط وزارت علوم این درخواست رو داره!!؟ پس بقیه وزارتخونه ها چی میشن"

کد خبر 84226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۴
    0 0
    عدالت کور!!!!!!!!!
  • يدالله IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۴
    0 0
    دانشگاههايي مثل علمي كاربردي ! كه هر بيسوادي رو كه از فرنگ برگشته صرف نظر از اعتقادي كه اصلا به اصل نظام و هيچ اصلي رو ندارندوهميشه طلبكارتر ازهمه هم هستن رو استخدام ميكنن آخرش ميشه همين كه خودشون رو استاد بدونن لا اقل به اين حضرات توضيح بدين كه استاد كيه و يك مربي چند سال طول ميكشه تا استاد بشه و اين ملت بدبخت از همه جا بي خبر بجه هاشونو ميفرستن زير دست مربي هايي كه با ادا و اصول چهار دفعه ديلماج رئيس و معاون دانشگاه شدن ...بابا در ديزي بازه حيا كنين
  • بدون نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۴
    0 0
    مسئولان محترم خواهش می کنم یک نظری هم به حکم کارمندان دانشگاه بیاندازید که بعد از بیست سال حکم اینجانب 4100000 ریال می باشد که بعد از کسورات بازنشستگی و درمانی مبلغ 3600000 دریافتی به دست ما می رسد این انصاف است.
  • حسين IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۴
    0 0
    دوباره ميشود همان آش و همان كاسه با اينگونه مصوبات فردا وزارتخانه هاي اطلاعات .كشور. خارجه ... تقاضاي افزايش حقوق دارند و مجددا تفاوت پرداخت حقوق مثل قبل ميشود