۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۴

به گزارش فارس:

فرج‌الله سلحشور پس از اعلام اخباری مبنی بر محکومیتش درباره فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» نامه‌ای به آیت‌الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه نوشته است.

سلحشور در نامه خود خطاب به آیت‌الله لاریجانی آورده است: «بنده طی ملاقات حضوری به محضر آن بزرگوار و رئیس دادگستری تهران آقای آوایی و آقای حمیدیان و نیز دادستان تهران آقای جعفری دولت‌آبادی مطالبی را در خصوص اتهام سرقت ادبی که از ناحیه آقای شهاب‌الدین طاهری به بنده وارد شده مطرح کردم. متاسفانه از بازخورد این مطلب چنین برمی‌آید که مسئولان محترم قوه قضاییه دچار سؤتفاهم شده‌اند. بنده به دنبال پارتی‌بازی نیستم و شما را هم اهل آن نمی‌دانم. بنده به دنبال ارفاق و گذشت و بخشش هم نیستم، چرا که گناهکار را می‌بخشند، از خطای مجرم می‌گذرند که من مجرم نیستم.»

در این نامه آمده است: «عزیز بزرگوار بنده فقط دادگاه و محاکمه می‌خواهم و لاغیر. محاکمه‌ای عادلانه، نه آنگونه که سابق توسط قاضی حسینیان در غیاب بنده اتفاق افتاد. من اگر مجرم هستم باید محاکمه‌ و مجازات شوم و اگر نیستم در دادگاه باید تبرئه و از من اعاده حیثیت شود. اگر پرونده مسکوت بماند دشمنان فرهنگی این نظام بر بام رسانه‌ها و ماهواره‌ها جار خواهند زد که سلحشور با پارتی بازی و حمایت حکومت از مجازات گریخت! این نه به نفع قوه محترم قضاییه است نه به نفع بنده. در حالی که بنده ده‌ها مدرک بر بی‌گناهی خود دارم که تاکنون فرصت ارائه نیافته‌ام. از آن مقام محترم استدعا دارد. اگر قصد مساعدت به بنده را داری دستور فرمایید که پرونده‌ای برای دادرسی به دادگاه فرستاده شود و محاکمه نیز علنی و در حضور ارباب مطبوعات برگزار شود.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 84699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۵
    0 0
    سلام:تكليف شرعي بينندگان چگونه است؟