مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: گسل‌ سمنان مستقل و اثرات آن در همان استان است و هیچ ربطی به گسل‌های تهران ندارد.

به گزارش فارس ، محمدرضا محمودی اظهار داشت: در استان سمنان زلزله‌ای با قدرت 5،9 ریشتر اتفاق افتاد که در همان زمان به دستور استاندار ساعت 3 بامداد کارگروه مدیریت بحران استان تهران تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: در این کارگروه 3 موضوع پیگیری شد که نخستین موضوع این بود که چه کمک‌های می‌توانیم به زلزله زدگان استان سمنان ارسال کنیم که مدیران این استان اعلام کردند به دلیل اینکه عمق فاجعه زیاد نبوده است، نیازی به کمک استان‌های دیگر نیست.

محمودی خاطرنشان کرد: شریا‌ن‌های حیاتی استان تهران مانند لوله‌های آب و گاز کنترل شد که در اثر زلزله اتفاقی برای آنها نیفتاده باشد. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه اگر در استان تهران اتفاقی رخ دهد آمادگی کامل را داریم، بیان داشت: موضوع دیگری که در این کارگروه مطرح شد آمادگی نیروها در فراخوانی بود.

وی افزود: با توجه به اینکه تهران بر روی گسل‌های فراوانی قرار دارد با همکاری شهرداری در اطراف تهران پایگاه‌ها و مراکزی را برای اسکان اضطراری مشخص کرده‌ایم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 87993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
    0 0
    نمی دانم تخصص آقای محمودی چیست ولی در هر صورت ایشان ظاهرا تصوری از عمق فاجعه ای که می تواند در تهران اتفاق افتد ندارد. ایشان فکر می کنند با این چند سوله ای که در تهران و اطاف ساخته شده است می توانند بحران تهران را پس از یک زلزله مخرب مدیدیت نماید؟! این مراکز در صورت سالم ماندن، جوابگویی چند ساعت هم نخواهند بود.