۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۷:۰۴

استفاده از لپ‌تاپ در رختخواب باعث می‌شود که داغ و داغ‌تر ‌شود و شاید حتی منجر به آتش‌سوزی هم بشود. اما اینتل پروژه محرمانه‌ای برای ساخت لپ‌تاپ‌های ضد بالش دارد که دیگر این دردسر را نخواهند داشت.

بهنوش خرم‌روز: لپ‌تاپ‌ها آن‌قدر به زندگی ما نفوذ کرده‌اند که اغلب ما زمان زیادی از زندگی روزمره را پشت آن‌ها می‌گذرانیم. خب، ‌استفاده از آن‌ها که راحت و بی‌دردسر است و همه جا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد ..... البته محدودیت‌هایی هم هست که ای کاش وجود نداشت،‌ مانند محدودیت استفاده از لپ‌تاپ در رختخواب! 

بالش، پتو و هر چیزی که خروجی هوای لپ‌تاپ را بپوشاند،‌ باعث می‌شود که لپ‌تاپ داغ‌تر و داغ‌تر شود. گزارش‌هایی از اتفاقات ناگوار ناشی از استفاده از لپ‌تاپ در رختخواب، ‌مثل آتش‌سوزی منتشر شده که نشان از جدی بودن این مسئله دارد. 

اما به گزارش پاپ‌ساینس،‌ اینتل برای آسایش کاربران ایده جالبی دارد که هنوز محرمانه است. این ایده که ضدبالش نامیده شده، قرار است مشکل گرم شدن بیش از حد لپ‌تاپ را در چنین شرایطی برطرف کند. البته اینتل جزییات را لو نداده، اما ظاهرا قرار است که از سیستم خنک‌کننده متفاوتی استفاده شود. کارشناسان در انتظار اعلام جزییات بیشتر این ایده از سوی شرکت اینتل هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 93192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۷
    0 0
    با گزاشتن یک فن زیر لبتابی مشکل حله .