۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۹

کارت اعتباری چندحسابی جدید، با قابلیت برنامه‌ریزی مجدد، می‌تواند چندین کارت اعتباری را درون خود داشته باشد. شما تنها با یک عدد رمز و فشار یک دکمه می‌توانید از بین حساب‌های مختلف خود انتخاب کنید.

بهنوش خرم‌روز: شما هم جز افرادی هستید که روز به روز بیشتر در استفاده از کارت‌های اعتباری خود دچار سردرگمی می‌شوند؟ بسیاری از افراد به دلایل متفاوت ناچار می‌شوند چند کارت اعتباری داشته باشند و احتمالا خواسته بسیاری از آن‌ها این است که به جای چندین کارت، یک کارت را با خود حمل کنند. به نظر می‌رسد درآینده‌ای شاید نه چندان دور، آن‌ها به این خواسته خود می‌رسند.

به گزارش پاپ‌ساینس، کارت‌های چندحسابی از نظر ظاهر کاملا شبیه کارت‌های معمولی حاضر خواهند بود، ‌با این تفاوت که روی آن‌ها کلیدهایی وجود دارد که با فشار آن، می‌توان بین حساب‌های مختلف جا به جا شد و از حساب مورد نظر استفاده کرد. چراغی درون  کارت تعبیه شده که با روشن شدنش، نشان می‌دهد که در حال حاضر از کدام حساب دارید استفاده می‌کنید.

کارت تنها بخشی از شماره اعتباری را نشان می‌دهد وکاربر برای استفاده از آن باید یک عدد رمز را وارد کند. بدین ترتیب کارت اعتباری مورد نظر به همراه نوار مغناطیسی کارت فعال می‌شود. بعد از چند لحظه، اطلاعات کارت مجددا مخفی می‌شوند و نوار مغناطیسی هم از کار می‌افتد. بنابراین کارت شما به درد دزدی که رمز ورود شما را بلد نباشد نخواهد خورد.

کارت چندحسابی جدید یک باتری لیتیوم پلیمری دارد و کاملا ضدآب است، ‌بنابراین کسانی که عادت دارند کارت‌هایشان را در جیب‌هایشان جا بذارند و آن‌ها را روانه ماشین‌های لباس‌شویی نمایند،‌ می‌توانند نفس راحتی بکشند و خوشحال باشند!

البته تا رسیدن این کارت‌ها به دست مشتری‌ها، هنوز زمان زیادی باقی مانده است،‌ با این حال این ایده از همین الان هم طرفداران زیادی دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 93531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =