مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از اهدای قرآن کریم با ترجمه انگلیسی به میهمانان ویژه و خارجی جشنواره خبر داد.

به گزارش مهر حجت الاسلام سعید کرمی افزود: با توجه به بین المللی بودن جشنواره و حضور هنرمندان از کشورهای مختلف، به صورت نمادین به برخی از میهمانان جشنواره قرآن کریم اهدا خواهد شد.

وی هدف از این امر را ترویج فرهنگ قرآنی در جهان برشمرد و اظهار داشت: در سال همت مضاعف، کار مضاعف در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی بین جوامع مختلف و هنرمندان به عنوان قشر تاثیرگذار هر کشور، اهدای این کتاب آسمانی انجام خواهد شد.

کرمی حرکت اهانت آمیز کشیش آمریکایی نسبت به قرآن کریم را محکوم کرد و افزود: قرآن در دل و جان مسلمانان جای دارد و اینگونه حرکات نشان از ناتوانایی کفار برای حذف این معجزه الهی از زندگی انسان ها است.

مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اضافه کرد: خداوند بزرگ با عدالت پاسخ اینگونه حرکات غیر انسانی و ضد دینی را خواهد داد و ما مسلمانان نیز با تکریم هرچه بیشتر و عمل به دستورات قرآن کریم پاسخ محکمی به این اقدامات خواهیم داد.

وی درباره طرح ارزشمند کارگردان افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم نیز گفت: نمونه برنامه افتتاحیه جشنواره بیست و چهارم تاکنون در کشور انجام نشده و در اجرای این مراسم که در استادیوم هفت هزار نفری قدس همدان برگزار می‌شود برای نخستین بار از تکنیک‌های سینمایی استفاده می‌شود.

حجت‌ الاسلام سعید کرمی با تأکید بر اینکه فیلم‌های حاضر در جشنواره در بیست سالن سینما به نمایش درمی‌آیند، افزود: آیین پایانی جشنواره امسال در سالن ابن سینای شهر همدان برگزار می‌شود.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان 16 تا 20 مهر ماه در همدان برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 97093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =