فارس نوشت:

روز شنبه برای اولین بار فیلم سه‌بعدی «بچه‌های جاسوس3» در سالن شهید آوینی همدان به روی پرده رفت که با استقبال بسیار زیاد مخاطبان روبرو شد، هر چند که جمعیت زیاد حاضر در سالن باعث شد بسیاری از مخاطبان نتوانند با عینک مخصوص این فیلم را ببینند و این فیلم همان دو بعد را برایشان داشت!

روز گذشته همچنین نشست پرسش و پاسخ فیلم «ترانه کوچک من» با حضور کارگردان این فیلم مسعود کرامتی برگزار شد که وی از میزان اطلاعات داوران کودک جشنواره شگفت‌زده شده بود هر چند که چالشی جزئی بین این کارگردان و یکی از حاضران در سالن نیز بر سر کیفیت بالاتر فیلمی نظیر «پاتال و آرزوهای کوچک» نسبت به «ترانه کوچک من» در گرفته بود.

همچون روزهای گذشته جشنواره باز هم شاهد میهمانان جدیدی بود که می‌توان از جمله به ورود وحید نیکخواه آزاد به همراه عوامل تولید فیلم‌اش «دیو و دلبر» به شهر همدان اشاره کرد.

جشنواره کودک در سومین روز برگزاری خود نیز شاهد ورود آخرین سری از میهمانان جشنواره خواهد بود که چهره‌های شاخصی نظیر پوران درخشنده، مهران احمدی، قاسم‌جعفری، صدیقه صحت، ناصر رفاهی، مهران رجبی، بابک حمیدیان، فلور نظری، نیما نکیسا، حمیدرضا چارکچیان، پرویز شیخ‌طادی، فرشته طائر‌پور، فریدون حسن‌پور و بهرام عظیمی اشاره کرد. ضمن این که داوران بخش‌های مختلف جشنواره نیز امروز همراه با سری آخر مهمانان جشنواره وارد همدان خواهند شد.

مسئولان سینمایی کشور که تقریبا تمامی آنها به جز سیدعلیرضا سجاد‌پور مدیرکل اداره ارزشیابی و نظارت در مراسم افتتاحیه حاضر بودند، قرار است خود را به مراسم اختتامیه نیز برسانند.

در روز سوم از جشنواره بین‌المللی کودک در بخش فیلم‌ایرانی آثاری نظیر چند پله بالاتر، مینی‌بوس، دیگری، دختران، راز موفقیت، خواب‌های دنباله‌دار، سنجاقک‌های برکه سبز، شکارچی شنبه، فقط بیست، راز دشت تاران، سنگ اول، تند‌باد مایا، دم‌زری، ترانه کوچک من، علفزار، دیو و دلبر به روی پرده خواهند رفت.

بازار مصاحبه در لابی هتل بابا طاهر بسیار داغ است، به طوری که شبکه‌های مختلف تلویزیونی، با دوربین‌های خود در هتل حضور دارند و خبرنگاران رسانه‌های مختلف نیز با افراد موردنظر خود به مصاحبه می‌پردازند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 99208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =