تبلیغات
-
زن آرایشگر بابلی به خاطر تبلیغات جنجالی بازداشت شد
قضاییایران نوشت:به دنبال انتشار عکس تبلیغاتی یک آرایشگاه زنانه در بابل در فضای مجازی، که تصویر زن جوانی را در مقابل یک بنر تبلیغاتی نشان میداد صاحب آرایشگاه دستگیر و این آرایشگاه هم پلمب شد.
-
منتفی شدن تبلیغ نوشابه در آسمان شب
طبیعتایسنا نوشت: کارخانه مشهور تولید نوشابه در دنیا اعلام کرد که از برنامههای تبلیغاتی برای تبلیغ برند خود توسط ماهوارهها در فضا دست کشیده است.
-
اعتراض مدیر شبکه کودک به پخش آگهی «کرم دور چشم» از این شبکه!
تلویزیونجام جم نوشت: مدیر شبکه کودک سیما که آگهی بازرگانی تبلت مخصوص کودکان و نوجوانان از شبکه او پخش میشود، خود از جمله منتقدان به پخش این آگهی تلویزیونی است.
-
اسپانسرها تعیین میکنند چه برنامهای در تلویزیون ساخته شود
تلویزیونایسنا نوشت: یک برنامهساز میگوید، متاسفانه تا پایان سال ۹۷ طرح جذاب حرف اول را نمیزد بلکه همیشه اسپانسر بود که حرف اول را میزد؛ البته حق هم داشتند چون بودجه تلویزیون کم بود و ما برای برنامهسازی میگفتیم که به تلویزیون بودجه دهید تا بتوانیم برنامهسازی کنیم.
-
نفوذ پیامکهای تبلیغاتی به سیستم هشدار در بحران
اینترنتایسنا نوشت: در حالی که استفاده از سرویس ارسال پیامک اضطراری تنها برای شرایط بحرانی طراحی شده است، ظاهرا برخی از اپراتورها تخلف کرده و مسیر ارسال پیامکهای تبلیغاتی را از این سرویس باز کرده بودند.
-
ضرر هنگفت تعطیلی «۹۰» برای تلویزیون: بیش از ۳۷۸ میلیارد!
تلویزیونتلویزیون با تعطیل کردن برنامه «۹۰» عملا چشم خود را بر روی ۳۷۸ میلیارد تومان درآمد تبلیغاتی این برنامه بسته است.
-
نظر قائممقام معاون سیما درباره ماجرای ممنوعالتصویری احسان کرمی
تلویزیونمهر نوشت: رضا پورحسین قائم مقام معاون سیمای سازمان صداوسیما ضمن تأکید مجدد بر تکلیف قانونی تلویزیون برای درآمدزایی، از محدودیت برای استفاده از کدهای دستوری در برنامههای تلویزیونی خبر داد.
-
قاضیزادههاشمی: درآمدهای تبلیغاتی تلویزیون باید شفاف شود
تلویزیونتسنیم نوشت: احسان قاضیزاده هاشمی میگوید،بعضاً درآمدهایی میشنویم برای تبلیغ یک کالا بدست میآید که متأسفانه برخی از این درآمدها ناشی از عدم تبلیغ مجموعه رقیب است که میتواند موسسه یا کالا باشد.
-
ماجرای عکسبرداری از رئیس کمیته امداد میان سیلاب گلستان چه بود؟
احزاب و شخصیتهافارس نوشت: چند روزی است عکسی از فتاح، رییس کمیته امداد که برای سرکشی به وضعیت سیل زدگان شمال کشور، در بین مردم این منطقه حاضر شده بود پربحث شده است و هرکسی از منظر خود به آن می نگرد و تحلیلی ارائه میکند. اما روایت کسی که این تصاویر را به ثبت رسانده چیز دیگری است.
-
پاسخ به ۴ پرسش اصلی درباره «توسکا»/ طرح تحقیق و تفحص مجلس در راه است؟
تلویزیونخراسان نوشت: ستارهمربع، ارزش افزوده، توسکا و... کلیدواژههایی است که پس از دستکاری در نتایج نظرسنجی جشنواره جامجم خیلی در رسانهها دیده شد.
-
نامزد انتخابات ۹۶: ظاهرا مراجع تقلید رضایت دارند که خبری نیست
کنایه سنگین هاشمیطبا روی آنتن زنده: همه صداوسیما شده بختآزمایی!
تلویزیونداستان تکراری ستاره - مربع این بار روی آنتن زنده، گریبان سازمان صداوسیما را گرفت و انتقاد شدید هاشمی طبا را در پی داشت.
-
احسان قاضیزادههاشمی: اوایل ۹۸ با کمک وزارت اقتصاد، درآمدهای پیامکی تلویزیون را چک میکنیم
رسانه ملی برای چه کاری ۶۵۰ میلیون یورو از دولت ارز گرفت؟
تلویزیونتلویزیون در دو سال گذشته ۴۵۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی بودجه ارزی مضاعف گرفته و سال آینده هم ۲۰۰ میلیون یورو میگیرد تا تولیدات فاخر بسازد.
-
توضیحات «توسکا» درباره همکاری با سیما/ ریالی بابت تبلیغات نگرفتیم
تلویزیونفارس نوشت: شرکت توسکا نحوه همکاری خود با سازمان صداوسیما و همچنین کسب درآمد از اپلیکیشنهای برنامههای تلویزیونی را تشریح و تأکید کرد ریالی بابت تبلیغ اپلیکیشنها دریافت نمیکند.
-
انتقاد از نفوذ اسپانسرها در تلویزیون/ دیر نیست که روی یقه محمدرضا حیاتی، اسم یک اسپانسر را بچسبانند
رسانهروزنامه جوان نوشت: تلویزیون را که روشن میکنی، هُرم برنامههایی که در آنها جای پای «سود و زیان» دیده میشود، صورتت را میسوزاند! محتوای هر برنامهای، فقط بهانهای است تا اسپانسر چیزی را تبلیغ و سودی را تضمین کند
-
واکنش کاربران خبرآنلاین به انتشار گزارشی درباره سلطه روبیکا بر تلویزیون
رسانهها نور بهتاریکی بتابند، اما بعید است صداوسیما شفافسازی کند
تلویزیونکاربران خبرآنلاین پای گزارشی با تیتر «درآمد بیحساب و کتاب روبیکا و چند پرسش ساده» با کامنتهای خود به اظهارنظر درباره استفاده بیضابطه برنامههای تلویزیونی از کدهای دستوری و شفاف نبودن صداوسیما در این زمینه پرداختهاند.
-
تبلیغهای کاذب در صداوسیما/ رفع سفیدی کامل مو دروغ محض است
سبک زندگیایرنا نوشت: هر از گاهی تبلیغات اغواگرایانه از صدا و سیما به سبک شبکه های ماهواره ای پخش میشود و درست روی نقطه ضعفی دست میگذارد که بسیاری از مردم از آن رنج میبرند.
-
کد دستوری برای هرچی میخوای و نمیخوای!
طنز و کاریکاتورگسترش استفاده از کدهای دستوری در برنامههای مختلف صدا و سیما برای شرکت در نظرسنجی و یا استفاده از خدمات و دسترسی به کالاهای مختلف و همچنین چالشهای پیش روی آن، سوژه طنز شهرونگ شد.
-
پیامکهای آزاردهندهای که رئیسجمهور را کلافه کرد!
مشکلات مردمباشگاه خبرنگاران نوشت: در این گزارش به موضوع پیامکهایی پرداختیم که اخیرا رئیس جمهور کشور نیز درباره آنها صحبت کرد.
-
حواشی یک تبلیغ عجیب/ کسب درآمد سرشار با رحم اجارهای
آسیبهاخبر فوری نوشت: گاهی زنان از قشر مرفه که حتی توانایی بچه دار شدن هم دارند بدلیل عدم تغییر اندامشان حاضرند دست به اجاره رحم بزنند، این کار دقیقا بازتولید فقر در جامعه میکند.
-
شمشیر کشیدن تلویزیون علیه زبان فارسی
تلویزیونروزنامه خراسان نوشت: با افزایش شبکههای تلویزیونی، تعداد برنامههای زنده پخش پیامهای بازرگانی هم افزایش یافته است. با توجه به تعداد این پیامها، این بخش به شدت نیازمند توجه و نظارت برای حفظ زبان فارسی است اما مدتهاست پیام های بازرگانی محملی برای ساختار شکنیهای نابهجا، بیتوجهی به خط و زبان فارسی و بروز ناهنجاریهای زبانی شدهاست.
-
چگونه نرخ درآمدزایی تبلیغات را افزایش دهیم؟
بازرگانیراهکارهای بازاریابی بسیاری توسط مدیران آزموده می شود. این راهکارها بسته به ماهیت، بازده کوتاه مدت و بلند مدت متفاوتی دارند. از میان این تکنیک ها، بازاریابی موبایلی، یکی از بالاترین بازدهی ها را نسبت به سایر روشها در کوتاه مدت دارد و اجرای تبلیغات بنری در اتوبان ها، دیربازده ترین راهکار در میان روشهای بازاریابی است.
-
فیلم | مورینیو حین تبلیغات نقش بر زمین شد!
فیلمژوزه مورینیو که با باشگاه هاکی روی یخ آوانگارد اومسک از منطقه سیبری برای انجام یک پروژه تبلیغاتی به توافق رسیده، اینگونه در حین اجرای برنامه نقش بر زمین شد.
-
فیلم | تبلیغات دونات با حضور کارلوس کیروش خودمان
فیلمکارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را در فیلم تبلیغاتی یک برند تولید دونات به تاریخ ۲۸سال پیش ببینید.
-
چرا تلویزیون با وجود افزایش بودجه، از تبلیغاتش کم نمیکند؟
تلویزیونایسنا نوشت: به اعتقاد برخی از کارشناسان افزایش حجم تبلیغات و برنامههای اسپانسر محور در تلویزیون بر فرهنگ عمومی تاثیر داشته و میتواند اثر مخربی را در جامعه ایجاد کند؛ این در حالی است که برخی هم معتقدند تبلیغات باعث درآمدزایی میشود و کیفیت تولیدات تلویزیونی را افزایش میدهد. اما باتوجه به اینکه بودجه سازمان صداوسیما در سال ۹۸ افزایش یافته، از مسؤولان انتظار میرود که راه حلی برای کاهش تبلیغات و برنامههای اسپانسر محور پیدا کنند.
-
فیلم | موشک بازی متفاوت در سینمای ایران
سینماموشک های کاغذی، مخاطبان را به دیدن فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» دعوت میکنند.
-
راهداری و حملونقل جادهای لرستان تندیس کریستال چهارمین جشنواره تبلیغات ایران را کسب کرد
لرستاندیپلم افتخار، تندیس کریستال و عنوان سوم چهارمین جشنواره تبلیغات ایران به اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای لرستان اختصاص یافت.
-
تبلیغ کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی ممنوع شد
صنعتنمایندگان مجلس با ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی یا نمونه کالای ایرانی در رسانه ملی و عمومی موافقت کردند.
-
انتقاد روزنامه جوان از تبلیغ نمایش بینوایان در تلویزیون ایران اینترنشنال
تئاترروزنامه جوان نوشت:شبکه ایران اینترنشنال که سابقه حمایت از انفجار تروریستی اهواز، پخش همایش گروهک تروریستی منافقین و همراهی با رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع را دارد، در یک رپرتاژ آگهی تمام عیار سراغ تئاتر لاکچری «بینوایان» رفت که این شبها در سالن بزرگ یک هتل شمال شهر تهران برگزار میشود.
-
تبلیغ موشکی برای فیلم روزهای موشکباران
سینماموشک های کاغذی، ابتکار جالبیست که با هدف تبلیغ فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» در سینماهای در حال اکران دست به دست میشود.
-
آنتنفروشی و ترویج بیعدالتی در تلویزیون
تلویزیونایسنا نوشت:حجم گسترده و شیوه تبلیغات مؤسسات کنکوری در تلوبزیون، مدتی است که با انتقادها و حواشی زیادی مواجه شده و حتی تذکر معاون سیما مبنی بر کاهش ۵۰ درصدی این تبلیغات را نیز به دنبال داشته است؛ اما اینکه این تذکرها تا چه اندازه کارساز شدهاند، بحث دیگری است.