هدف از روزه‌داری از نظر گوارش حذف یک وعده از رژیم غذایی است و نباید وعده حذف شده را به صورت افزایش حجم غذا در وعده افطار و سحر جبران شود.

در ماه رمضان برنامه غذایی افراد به دو وعده اصلی افطار و سحر محدود می شود که بهتر است به ۳ وعده افطار، شام و سحری تقسیم شود.


برای مشاهده تصویر بزرگ‌تر روی عکس کلیک کنید.
منبع: توریسم آنلاین
​۲۵۶۲۸۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    5 0
    خداوند خودش کمک کنه بتونیم بگیریم و به انتها برسونیم
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 0
    مردم تو نون شبشون موندن اونوقت تیتر غذاهای خوشمزه می زنید امسال ما ماه رمضونی نداریم