پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان‌غربی از امروز ۱۴مهرماه به مدت ۴ روز در مجتمع نمایشگاهی ارشاد استان آغاز بکارکرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: ۴۸ غرفه با مشارکت ۱۲ مرکز علمی‌کاربردی استان و با هدف نمایش دستاوردها و توانمندی‌های دانش‌آموختگان و کارآفرینان در این نمایشگاه پذیرای بازدید علاقمندان است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ایجاد فضای امید، نشاط، مشارکت و هم فکری کارآفرینان توجه شده، خاطر نشان کرد: مهارت آموزی از ضروریات جامعه برای پیشرفت است و برترین‌های این نمایشگاه برای حضور در مرحله استانی و کشوری انتخاب خواهندشد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دستاوردهای جدید این دانشگاه در راستای اهداف و رسالت مهارت آموزی و کارآفرینی، ایجاد ۳ مرکز رشد و نوآوری، فولادگستر سلماس، مرکز رشد و نوآوری ایران پاش "صنعت پلیمر" و مرکز رشد و نوآوری کشاورزی هوشمند در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی است.

 پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی این دانشگاه از ۱۴ مهرماه سال جاری لغایت ۱۷ مهرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۹ در محل نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در بلوار سربازان گمنام برگزار می شود.

عکاس: علی حاجی‌زاده

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =