هفته نهم لیگ برتر والیبال با شکست دیگری برای تیم شهرداری ارومیه در خانه و این بار مقابل تیم هراز آمل همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و در سالن دورنالاریوواسی ارومیه، تیم لبنیات هراز آمل صدرنشین لیگ موفق شد ۳ بر ۲ تیم شهرداری ارومیه را شکست دهد و کماکان بدون شکست در صدر جدول باقی بماند.

در این بازی که به مدت ۱۳۹ دقیقه طول کشید و علیرضا قریب و مهرداد شوشتری نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت آن را بر عهده داشتند، ست نخست این بازی با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود هراز پایان یافت ولی دست کم گرفتن حریف توسط شاگردان عطایی، ست‌های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ به نفع شهرداری به پایان رساند.

صدرنشین لیگ در ادامه در ست چهارم در یک کامبک عجیب ۲۷ بر ۲۵ پیروز شد تا نتیجه بازی به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شود که در این ست علی‌رغم تلاش شاگردان سیدعباسی در تیم شهرداری، نماینده آمل با حساب ۱۶ بر ۱۴ پیروز و در نهایت نهمین برد فصل را در ارومیه جشن بگیرند.

امیرحسین توخته، مهراب ملکی، مجتبی میرزاجانپور، علی رمضانی، علی حاجی پور، پوریا حسین خانزاده و ابوالفضل قلی پور ترکیب اولیه هراز آمل و شایان سپهری، مبین نصری، محمد رسولی، جاوید اسعیل زاده، یاسین کاظم زاده، اردلان سیدعباسی و اسماعیل طالبی ترکیب اولیه شهرداری ارومیه را تشکیل دادند.

مبین نصری با کسب ۲۴ امتیاز بهترین بازیکن شهرداری و مجتبی میرزاجانپور با ۲۴ و پوریا حسین خانزاده با ۲۲ امتیاز برترین بازیکنان تیم هراز آمل در این دیدار بودند ضمن اینکه جاوید اسمعیل زاده ستاره شهرداری بدلیل مصدومیت در اواسط بازی زمین مسابقه را ترک کرد و داور در طول بازی به بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز و ایرج میکائیل‌زاده کمک مربی شهرداری ارومیه در این مسابقه کارت زرد نشان داد.

گفت و گوی مربیان:

بهروز عطایی سرمربی هراز آمل، دست کم گرفتن تیم شهرداری را در این بازی دلیل پیروزی سخت تیمش برشمرد و گفت: در ست اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم ولی تیمی که تمرکز خود را از دست بدهد و خود را از پیش برنده بنداند محکوم به شکست است و به همین ست‌های دوم و سوم را واگذار کردیم.

سرمربی هراز در خصوص لیگ نیز گفت: رقابت‌های این فصل سخت و طاقت فرساست و پنج تیم مدعی قهرمانی اند ضمن اینکه تیم شهرداری تیمی جوان با کادر فنی باتجربه است و می‌تواند در ادامه شرایط بهتری داشته باشد.

گزارش: سینا افشاریان

48

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =