مهر نوشت:  نشست ملی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هفته آینده با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه با حضور اکثریت اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

در ادامه نشست شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، حدادعادل با اشاره به مواضع اخیر محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و انتقادات صریحی که وی به عملکرد و موضع‌گیری‌های جریان اصلاحات داشت، گفت: از باهنر که در این ایام با نقطه‌زنی دقیق نقشه جریان اصلاحات برای تحریم انتخابات را ناکام گذاشت و با موضع‌گیری شفاف سناریوهای برخی رفوزه‌شدگان سیاسی علیه نظام و انقلاب را برملا کرد، تشکر می‌کنم.

رئیس شورای ائتلاف در ادامه به هجمه‌هایی که از سوی برخی چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب علیه باهنر انجام شده نیز اشاره کرد و گفت: این هجمه‌ها نشان دهنده این است که تحلیل برادر خوب ما باهنر توانست شرط گذاری‌های موثرین در فتنه نظیر آقایان حجاریان و … برای نظام و جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد و جریان اصلاحات نیز متوجه شد که با زیاده‌خواهی نمی‌تواند امتیازگیری کند.

در بخش دیگری از نشست شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، رضا داوری دبیر شورا گزارشی از برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست ملی رؤسا و دبیران شورای ائتلاف در کشور، هفته آینده -چهارشنبه و پنج شنبه ۲۱ و ۲۲ تیر ماه- را ارائه کرد.

براساس این خبر در نشست دو روزه تشکیلاتی شورای ائتلاف که ارکان اصلی تشکیلات در استان‌ها حضور دارند، نشست‌هایی با محوریت تحلیل مسائل روز و شرایط سیاسی کشور برگزار و دیدارهایی نیز با مسئولین ارشد کشور برنامه‌ریزی شده است.

از جمله برنامه‌های اصلی این نشست نیز می‌توان به حضور و سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع ارکان شورای ائتلاف اشاره کرد. همچنین حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیز در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

216216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =