مجازات جاسوس

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    363 7
    این کار کاری بسیار وحشیلنه و بدور از تمدن بشری میباشد . ما یک همچنین کاری را در یک کلیپ سوری که مخالفان بشار اسد در سوریه با یک ماشین فردی که طرفدار دولت بود را میکشیدند محکوم کردیم . آدم را یاد دوران وحشیگری روم باستان می اندازد که انسانها را به ارابه میبستند و میکشیدند و لذت میبردند می اندازد.این عمل حتی با دشمنان هم قابل دفاع نیست .!
    • بدون نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      این کار خلاف تعالیم اسلام است.نبی مکرم اسلام در فتح مکه خط بطلان بر چنین اعمالی کشید , مردم غزه هم برای رهایی از چنگال صهیونیسم باید در شناخت اسلام واقعی بکوشند و حسین بن علی را اسوه خویش قرار دهند.
    • بدون نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      مجازات جاسوس بدون تردید مرگ و اعدام هست. اما این روش کاملا غیر انسانی و وحشیانه باعث میشه که نگاه جهانیان از مظلومیت غزه به سمت و سوی دیگری منعطف بشه. کاش این روش ها تعطیل بشه. باید اون رو اعدام می کردن با تیرباران یا طناب دار.
    • مصطفی US ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      شما جای این مردم زخم خورده بودی چیکار میکردی خونتو ازت بگیرند بچتو بکشند کلیه و قلبشو تا مغز استخونشو استفاده کنند چیکار میکردی وقتی از در و دیوار گلوله بیاد امروز امثال تو باید برای فلسطین تکون میخوردید نه این که قصه ی یک جاسوس رو بخورید این اعراب بی غیرت هم که همگی نشستن نگاه میکنند ببینند کی کلک این مردم بینوا کنده میشه من امروز مسلمون نمیبینم شما میبینی
    • kayvan IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
      3 0
      شکی نیست که مردم غزه مصیبت زیاد کشیدن،ولی شما نیم درصد احتمال بده که این جماعت اشتباه کرده باشن و اون بخت برگشته جاسوس نبوده باشه چون وقتی مجازات به این شکله یعنی حتما یه محاکمه عادلانه در بین نبوده،چون هیچ قاضی عادلی هیچوقت همچین حکم مجازاتی صادر نمیکنه حتی برای یک جاسوس
  • مصطفی US ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    مرگ بر خائن
    • مهدی IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
      6 0
      مرگ بر خائن را قبول دارم.اما پیشوایان مابااسرا رفتار بهتری داشتندفکر نکنم این عمل مورد قبول اسلام باشد.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    حالا تفاوت شعیه و سلفی رو فهمیدین. حالا فهمیدین که سگ بشار اسد به این سلفی ها شرف داره؟ حالا فهیمیدین که اگه اینا که تازه بهترین هاشونن اینجوری ادم ها رو مجازات می کنن تو سوریه حاکم بشن چه بلایی سر بشریت می ارن؟ حالا هی برین افاضه روشنفکری کنید. شما هیچکدوم از مخالفان اسد رو نمی شناسید. صد برابر از این ها بدترن
    • نوید IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      12 10
      کاملا موافقم ... هرچیزی هزینه ای داره ، هزینه سقوط بشار اسد حاکم شدن وهابیون و سلفی ها در سوریه هست . از میان شما دوستان عزیز که به شرافت انسان ارزش قائلید... کسی دوست داره این هزینه پرداخت بشه ؟
    • سهیل IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      13 6
      مگه خیال کردی بشار اسد شیعه هست ؟؟ عکس نماز خوندنشو با دستهای بسته رو تو همین خبر انلاین دیدم خواستی ایمیل بده برات بفرستم در ضمن جنگ مذهبی راه ننداز همشون مسلمونن فرقی ندارن
  • امیر GB ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    15 42
    حماس شش مرد را در غزه به اتهام همکاری با اسرائیل تیرباران کرد گزارش ها از غزه حاکی است که حماس، شش مرد را روز سه شنبه به اتهام همکاری با اسرائیل تیرباران کرد. شاهدان در غزه به رسانه ها گفته اند که این افراد با یک مینی بوس به محله ای آورده و به بیرون پرتاب شدند و مردان مسلح از داخل مینی بوس آنها را به رگبار بستند. بر بدن این افراد یاداشت هایی چسبانده شده بود که می گفت بریگارد قسام، شاخه نظامی حماس آنها را به جرم خیانت اعدام کرده است.
  • دبیر بین الملل خبرآنلاین IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    30 12
    با تشکر از خوانندگان گرامی خبرآنلاین. با توجه به اینکه کامنت های زیادی که برای این عکس ارسال شده عمدتا مشابه کامنت های بالا هستند لطفا نظرخود را با منفی و مثبت اعلام کنید. با این همه اگر اصرار بر نوشتن کامنت دارید لطف کرده سعی کنید حاوی پیام و مطلبی جدید و غیرتکراری باشد.
  • بدون نام US ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    26 0
    تصویر خوبی نیست و هر چقدر هم که به مجازات سخت خائن قائل باشیم نباید خشنونت را ترویج کنیم. هر چند در واقع حماس خواسته تا با برخورد خشن و علنی با خائن به نوعی در جهت بازدارندگی از گرایش احتمالی برخی مردم فلسطین به همکاری با اسرائیل حرکت کند ولی در واقع این رفتار قابل دفاع نیست . سایت خبر هم خوب بود این چنین تصاویری را منتشر نمی کرد و به خبر مربوطه بدون تصویر بسنده می کرد . مگر اینکه تصوری مشابه حماس در ذهن دوستان خبر هم وجود داشته باشد .
    • بدون نام GB ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      14 0
      کاملا موافقم. بسیاری مواقع تصاویر بسیار بدی رو در خبرها داریم. حداقل به مانند دیگر رسانه های بین المللی میتونین اخطار بدین و بنویسین که این تصاویر خشن هستن و یا برای سن خاصی هستند.