پلی مرموز در اسکاتلند وجود دارد که تاکنون 50 سگ از بالای آن به پایین پریده و خودکشی کرده اند

بر اساس مدارک موجود ظرف 100 سال اخیر 50 سگ خود را از بالای پل آورتون در میلتون اسکاتلند نزدیک دومبارتون به پایین انداخته و مرده اند.
در سال 2005 5 سگ در طول 6 ماه خودکشی کردند درست در یک نقطه و یک مکان و آنهم جایی نیست جز پل آورتون.
نقطه انتحاری در سمت راست پل است که سگها از آنجا به پایین جهیده اند و زمان وقوع کاملا هوا آفتابی بوده است. جامعه حمایت از حیوانات اسکاتلند، این اتفاقات زنجیره ای را رازی اسرار آمیز و دلخراش علیه حیوانات می داند و گفته صاحبان سگها خیلی تمایل دارند علت این خودکشی ها را بدانند.
چندین حدس در این باره وجود دارد. این پل را لرد اورتون در سال 1895 ساخته است. قدیمی ترین تئوری این است که این مکان نفرین شده است.
رفتار غیر عادی سگها در پریدن به پایین علتی خاص دارد و سگها با نیرویی مانند ویبره با فرکانس بالا جذب می شوند چون انسان نمی تواند آنرا درک کند. در واقع ویبره سگها قوی تر از انسانها است.
سلتیک ها می گویند اینجا مکانی شبیه جایی است که بین بهشت و جهنم است و در آنجا ارواح سرگردان وجود دارد و به همین خاطر سگها جذب این نقطه می شوند. کوین موی مردی محلی در سال 1994 عصبانی شده و پسر بچه خود را به پایین پل پرتاب می کند و هنگام پرتاب او را ضد مسیح می خواند. بعدها توسط همین فرد که نمرد، گفته شد پل جای اروح بوده و نفرین شده است.
ماری آرمور روان پزشک به پل رفته و در آنجا چیز غیر عادی را مشاهده نکرد. وی می گوید حیوانات از ما انسانها حساس ترند و به انرژی های نادیدنی واکنش نشان می دهند اما در مورد این پل نمی توان این موضوع را تایید کرد که انرژی ناشناخته در اینجا وجود دارد.
منبع: تامبلر
5656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    37 8
    با توجه به شکل پل و ارتفاع دید حیوانات با این تصور که طرف مقابل بطور مشابه ارتفاع کمی دارد میپرند. به همین سادگی. لطفا رواح سرگردان و... را جایگزین پاسخ علمی نفرمایید که خداوند انسان را متفکر افرید.
    • ماهانا IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
      14 16
      چرا فکر میکنید کسی که به ارواح اعتقاد داره متفکر نیست ؟؟؟با دیدن چند عکس که نمیشه درمورد علت این مسئله توضیحی داد انسان متفکر اول شواهد را از نزدیک بررسی میکنه بعد درموردش نظر میده نظریه ارواح یکی از نظرهای موجوده .
  • بدون نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    13 0
    الکي بابا
  • بدون نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    14 0
    و بعلاوه امکان دارد از آنطرف دیوار بو و یا صدای خوش آیند توسط سگ ها شنیده شود.
  • بدون نام IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    18 0
    اتفاقا پل بسیار زیبایی هستش
  • بدون نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    2 0
    مگه ادما فقط فکراشون خرابه سگها هم فکرو خیال دارند ناراحت هستند که دست به عمل انتهاری میزنند و میمیرند .
  • اتولوژیست IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    3 1
    سگها و بعضی موجودات حس بسیار قوی تری شامل دید در دامنه طیف رادیومتریک و نوری گسترده تر-از جمله مار دید مادون قرمز دارد و خفاش قابلیت رادار و نهنگ حالت سونار و شنوایی سگ و بویایی و بینایی قوی دارند-طیف نوری که این موجودات میبینند بیشتر از انسان است و مادون قرمز را میبینند و دامنه فرکانس شنوایی انسان 20-20 کیلوهرترز است و این موجودات بیشتر است. حتی پشه در محیط 18 کیلوهرترتز فرار میکند و این پدیده پشه کش صوتی است. در کل علم بیونیک علم برداشت و کسب دانش انسان از موجودات زنده است که طی میلیونها سال تکامل به ان رسیده اند. حتی احتمال دارد جن و ارواح را به فرم طبیعی ببینند و حال انکه برای انسان امکانپذیر نیست.