اتصالی برق و رسیدن حرارت به کاناپه، آتش سوزی منزل مسکونی را در خیابان تهرانپارس در پی داشت.

 


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی آتش سوزی منزل مسکونی و اطلاع رسانی همسایگان این واحد مسکونی با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 19 را ساعت 10:35 به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله رهسپار محل حادثه در خیابان تهرانپارس، خیابان 112، نرسیده به خیابان دمانده شدند.
رضا نوری، افسر آماده منطقه 6 عملیات در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه از طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی دود زیادی خارج می شد که آتش نشانان بی درنگ برق و گاز مجتمع مسکونی را قطع کرده و با بستن دستگاه تنفسی و بکارگیری لوله های آبرسانی وارد منزل مسکونی شده و در مدت زمان کوتاهی آتش را مهار و خاموش کردند.
آتش نشانان پس از بررسی محل حادثه و اطمینان از نبود فرد محبوس شده در منزل با استفاده از هواکش قوی، دود های جمع شده در مجتمع را تخلیه کرده و به عملیات خود پایان دادند.
در بررسی ها مشخص شد اتصالی پریز برق، بالا رفتن حرارت و رسیدن آن به کاناپه چوبی باعث بروز آتش سوزی شده بود که باحضور به موقع آتش نشانان از سرایت آن به واحد های مسکونی دیگر جلوگیری شد.
عکسها: پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی
28245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    3 0
    من خودم کارشناس برق هستم برای اتصالی برق خیلی راههای کم هزینه ای وجود داره ولی متاسفانه اکثریت مردم شناختی در این مورد ندارند. حداقل رسانه ها می توانند آموزش های در این خصوص به مردم بدهند تا شاهد حوادث مالی و جانی نباشیم
  • بی نام IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    1 1
    عكسها را ديديد روي زمين يك اتو و روي اپن آشپزخانه هم يك اتوي ديگر است چرا ؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      2 0
      دوست گرامی عکس دومی نیز همونه ولی از نزدیک انداخته شده