شاید برای اولین بار باشد که یک لپ تاپ مخصوص گیم Razer Blade اینقدر مورد توجه واقع شده و از 10 امتیاز عدد 9 را یک جا گرفته است.

 

Razer Blade / ریزر بلید 14 اینچ که سال گذشته سرتیتر خبرها شد، اکنون سری جدیداش به قدرتمندترین و ظریف ترین لپ تاپ گیم ملقب شده است.

معمولا لپ تاپ های گیمینگ ضخیم بوده و برای هندل کردن بازی های سنگین نیاز به سخت افزار متعدد و در نتیجه حجیم شدن ظاهری دارند اما این مدل با صفحه لمسی IGZO و رزولوشن 3200 در 1800 چیز دیگری است.

مین لیانگ تان مدیر اجرایی ریزر می گوید بسیاری از گیم بازها روی لپ تاپ 1080 می خواهند اما ما بالاتر از آن رفته و بهترین اسکرین لپ تاپ برای گیم بازان را به صورت +QHD عرضه کرده ایم.

سامسونگ مدل Ative Book Plus 9 و توشیبا با رزولوشن 4K چنین ادعای مشابهی را دارند اما شفافیت و روشنی و کسفیت ریزر را ندارند.

فناوری QHD+ پیکسل بالاتری از مک بوک رتینای اپل می دهد و پیزی شبیه صفحه ایگزوی آی پد ایر اپل است. بلید زاویه 160 درجه ای دید را پوشش می دهد.

قدرت کارت گرافیک این دستگاه نیز مثال زدنی است! جدیدترین انویدیای جی فورس GTX 870M با 3 گیگ رم از نوع GDDR5 روی گرافیک محشر است که با پردازنده چهار هسته ای اینتل از نوع core i7 با 8 گیگ رم (1600 مگاهرتز) روی بورد، ست شده است.

سیستم حرارتی به گفته مدیر اجرایی، از نو تعریف و طراحی شده است و با نصب باطری 70wh و سازگار کردن ان با گرافیک انویدیا، حداکثر قدرت مفید بدست آمده و6 ساعت بازی مداوم را جواب می دهد.

سری جدید ریزر بلید کمی ضخیم تر شده  و ضخامتی معادل 1.77 سانتیمتر و وزنی معادل 2 کیلوگرم پیدا کرده است.(سری قبلی 1.67 ضخامت و 1.85 کیلوگرم داشت)

هنوز اسلات برای کارت حافظه جانبی ندارد و عکاسانی که عکسهایی با رزولوشن بالا می گیرند نمی توانند از این سیستم استفاده کنند.

لپ تاپ سری جدید با هارد 128 گیگ اس اس دی و مشخصات ذکر شده 2200 دلار قیمت دارد.

منبع: wired، ریزر زون

56502

 

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک مهندس شیمی که دوست داره گیمر باشه IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    60 7
    من شخصا برای بازی کردن کنسول بازی مثل ps4 رو ترجیح میدم(یعنی فقط دوست دارم ترجیح بدم.پول کجا بود اخه با این دلارا)
    • کـــــلــــــک RS ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
      23 13
      بازی با کامپیوتر یه چیزه دیگس!!! مثلا چجوری بازی استراتژیک رو با کنسول بازی کنیم؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    22 1
    بروبکس خبرآنلاین چند روز دیگه که این لپ تاپ وارد بازار شد سریع میرن میخرند. پولدارن :))
  • بهادر A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    15 1
    فکر کنم قیمتش تو ایران به اندازه یه پراید باشه.چون مدل قبلی این شرکت با سخت افزار قدیمی تر در حال حاضر 12 تومن قیمتشه تو بازار هم هست.معلوم نیست اینا رو با چه دلارایی حساب میکنن که تو ایران حداقل 5 برابر قیمتش میشه
  • یک گیمر که دوست داره مهندس شیمی باشه IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    7 1
    بیا جاهامونو با هم عوض کنیم :)
    • کـــــلــــــک DE ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
      5 1
      با من هستی؟
    • من IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
      2 0
      نه آقا با لپ تاپست