جمعی از اعضای یک تعاونی مسکن که متعلق به کارکنان صنایع حمل و نقل هوایی کشور است ظهر امروز در مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند. آنها با پلاکاردهایی که در آن نام و عکس رضا قدیمی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر آمده بود، از شهردار تهران خواستند به کارشان رسیدگی شود.

امیدسلیمی بنی: حدود یکصد نفر از ساعت 10 صبح تا اذان ظهر امروز در مقابل شورای شهر تهران در خیابان بهشت تجمع کردند. این افراد که خود را اعضای تعاونی مسکن شیده، می نامیدند به خبرنگار ما گفتند که آنها در دو پروژه انبوهسازی 1100 و 4 هزار واحدی، از 11 سال پیش سرمایه گذاری کرده اند ولی تاکنون خانه ای به آنها تحویل نشده است.

آنها شعارهایی بر علیه رضا قدیمی، رئیس شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران، سرداده بودند و نام و تصویر او را روی پلاکاردها نقش کرده بودند و می گفتند او در زمانی که مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) و رئیس هیات مدیره تعاونی انبوهسازان بوده، مسئول به تعویق افتادن کارهاست.
تجمع کنندگان با شعارهایی، از مسئولان شهرداری خواستند نسبت به عملکرد آقای قدیمی توضیح دهند. آنها پس از نزدیک به 2 ساعت تجمع و اعتراض، طومارهایی را امضا کردند و در مقابل شهرداری و شورای شهر تهران، قرار دادند.
سرویس مشکلات مردم خبرگزاری خبرآنلاین پیش از این نیز با انتشار مطالبی، مشکل این افراد را بررسی کرده بود. (اینجا) و (اینجا)

در همین رابطه با رضا قدیمی، مدیرکل سابق فرودگاه امام و مدیر عامل فعلی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفتگو کردیم تا چند و چون این موضوع را از زبان خود او جویا شویم.

پیش از این نیز در جریان انتشار گزارشها و مطالبی درباره این شرکت تعاونی، با مدیران فعلی و سابق این شرکت تعاونی تماس گرفته بودیم که موفق به گفتگو با آنها نشدیم.

آنچه در پی می خوانید گفتگویی است که پس از ختم تجمع اعتراضی اعضای شرکت تعاونی انبوهسازان کارکنان صنایع هوایی با رضا قدیمی انجام شده است.

چرا تجمع کنندگان درباره شما اعتراض دارند که چندسال است از شرکت تعاونی مسکن کارکنان صنایع هوایی رفته اید؟
باید از ابتدا مسئله را به صورت خلاصه برای شما شرح دهم. در سال 1383 زمانی که وزرای محترم وقت آن زمان که آقای خرم در وزیر راه بود و آقای عبدالعلی زاده وزیر مسکن بود، موضوع راه اندازی فرودگاه امام در اراضی جنوب تهران مطرح شد. گفتند برای اینکه انگیزه مطرح شود که اینها بروند آنجا کار کنند، بهتر است برایشان تسهیلاتی در نظر گرفته شود. بنده در سال 83 از مسئولان سازمان هواپیمایی کشور بودم. تفاهم نامه ای بین این دو وزارتخانه امضا شد و زمین به اندازه ساخت قریب 5 هزار واحد مسکونی از سوی وزارت راه داده شد تا و وزارت مسکن خانه بسازد و در اختیار کارکنانی بگذارد که در فرودگاه امام شاغل می شدند. در همین رابطه هیات امنایی منصوب شدند و عضویت در این هیات امنا با رای یا داوطلبانه نبود. بلکه اعضای هیات امنا، منصوب می شدند. این اعضا با امضای معاون وزیر وقت تعیین می شدند که تیمی مشترک از وزارت خانه های راه و مسکن بودند تایید شدند من یکی از آن 5 نفر عضو هیات امنا بودم. از سال 83 تا 89 من آنجا بودم و مسئولیت داشتم. پیش از آن مدیرفروگاه مهرآباد بودم و بعد هم مدیرکل فرودگاه حضرت امام شدم. در طول این مدت، 5 رئیس سازمان نیز تغییر کردند و اینها نیز حکم من را تمدید کردندو از طرف رئیس سازمان هواپیمایی کشور، بنده مدیرعامل شرکت بودم. زمانی متوجه شدم این هیات 5 نفره دارای شخصیت حقوقی قانونی نیست. مثلا فردا قرار است 5 هزار سند به نام من شود و من فوت کنم، ورثه من ممکن است این اسناد را منتقل نکنند و دردسر می شود. لذا با اجازه معاون وزیر وقت، یک شرکت تعاونی انبوهسازی تشکیل دادیم که حق و حقوقی که در املاک بود را به این شرکت تعاونی منتقل کردیم.

مدیرعامل سازمان ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری

در چه سالی این شرکت تعاونی تشکیل شد؟
این در سال 85 و 86 تشکیل شد، اندکی بعد از تشکیل هیات امنا، این شرکت تعاونی انبوهسازان تشکیل شد. ما نیز بودیم و این پروژه ها ادامه پیدا کرد. در ابتدا یک پروژه 310 واحدی در پرند ساختیم که بسیار ممتاز و با کیفیت بود و به صاحبان آن تحویل دادیم. بعد پروژه 1100 واحدی را شروع کردیم.

پیشرفت این پروژه 1100 واحدی چقدر است؟
این پروژه بین 85 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. اینهایی که می گویند پروژه زمین مانده و کار نشده، این حرفها اراجیف و دروغ است و پشتش نیز منافع سیاسی است. هر آدم عاقلی برود پروژه را ببیند، متوجه می شود که اینها که می گویند خورده اند و برده اند، دروغ است. کی خورده و کی برده و کجا برده اند؟ هر واحد به نام یک نفر است، نه کلاهبرداری است و نه مالباختگی.


شما تا چه سالی در این شرکت تعاونی مسئولیت داشتید؟
بعد از سال 90 وزارت راه و شهرسازی و مسکن یکی شد و وزیری که آمد اصرار کرد قدیمی در این شرکت تعاونی نباشد. صورتجلسه ای در دفتر وزیر تنظیم شد که قدیمی باید از این شرکت تعاونی برود. دقت کنید شرکت تعاونی ای که پروژه 1100 واحدی اش 90 درصد پیشرفت داشت، را گفتند باید رئیس هیات مدیره اش برود. یک ماه بعد نیز بنده را از مدیرکلی فرودگاه امام برداشتند که آن هم قصه پرغصه ای است. من 20 سال در هوانوردی کارکردم و مسئولیت و مدیریت داشته ام، حالا آمده ام در شهرداری. جمهوری اسلامی کلی برای من هزینه کرده و دوره های متعددی در داخل و خارج فرستاده و حالا می گویند برو شهرداری.

چرا شما را از فرودگاه امام و هیات مدیره این شرکت برداشتند؟ خودتان استعفا نکردید؟
نمی دانم. شاید وزیر وقت از قیافه من خوشش نیامد و من را از تعاونی برداشت. من را وادار کردند استعفا دادم که در صورتجلسه دفتر وزیر هم همه اینها موجود است و از سال 90 در آن شرکت تعاونی سمتی ندارم. مصوبه هیات مدیره وقت و مصوبه مجمع و روزنامه رسمی را دارم که از آن سال در آنجا نقشی ندارم. کلا از مجموعنه وزارت راه بیرون آمده ام. من نمی گویم زمانی که در آنجا بودم، "انشتین" یا "زورو" بودم. از روزی که از آن شرکت تعاونی آمدم، اوضاع آنجا بهم ریخت. عین 2 میلیون مسکن مهری که اوضاعش بهم ریخته است. این پروژه ها در مرحله 85 و 90 درصد پیشرفت فیزیکی است.


آیا پروژه 4000 واحدی هم 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؟
آن پروژه 4000 واحدی نیز در سطح 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در اصل، آن پروژه تنها 700 عضو دارد که برای برخی از آنها فوندانسیون اجرا شده و برخی نیز حتی سفت کاری شده. پروژه 4000 واحد است ولی در اصل 700 عضو بیشتر ندارد. این 1100 واحدی 90 درصد پیشرفت دارد و آن یکی که می گویند 4000 واحد است، در اصل 700 واحد است که صاحبان آن نیز مشخص است.


چرا پس خانه ها را تحویل مالکان نمی دهند؟ اسناد بانکی نشان می دهد میزان جریمه های تاخیربسیار زیاد است و اعضای این تعاونی نگرانند، پروژه مصادره شود؟
طبیعی است پروژه جریمه تاخیر می خورد. ولی کدام بانک می آید این جریمه تاخیرها را بگیرد؟ معمول در همه پروژه های انبوهسازی اینطور است. حالا بانک تقویم می اندازد و نامه می دهد، تا مطالباتش را وصول کند. این را القائاتی است که برخی دوست دارند مردم را تحریک کنند و من را ترور شخصیت کنند. بانک مسکن کدام پروژه را مصادره کرده است که این دومی باشد؟ بانکها ادعا می کنند و نامه می دهند برای وصول مطالبات، ولی همه این جرایم و مطالبات را نمی گیرند. الان 2 میلیون مسکن مهر در کشور است و 2-3 سال است خوابیده، بانکها نامه می دهند ولی جریانی است که این مسئله را مرتبط کند به من و تلاش دارد القا کند مردم مالباخته هستند، نخیر، هیچ کس مالباخته نیست، هر کدام از اعضا یک قرار داد دارند، هر واحد مشخص است متعلق به یک نفر است و هیچ مالباختگی در میان نیست. ولی یک جریانی راه افتاد که از همان زمان خط می گیرند و بیشتر، هدفشان تخریب شخصیت من است.


شما مدام می گویید قصد ترور شخصیت شما را دارند، چه دلیلی وجود دارد اگر املاک مردم را تحویل داده بودید، باز هم بخواهند عکس شما را روی پلاکارد بزنند و در خیابان اعتراض کنند؟
من در فرودگاه امام جلوی جریان قاچاق کالا را گرفتم و 48 پروژه را انجام دادم و جلوی درآمدهای خیلی ها را گرفتم و خیلی ها بهشان خوش نیامد. الان دارند انتقام می گیرند. بعد از زمان من، در فرودگاه امام هیچ آجری روی آجر نگذاشتند. هتلی که اخیرا توسط برادر معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد، من 6 ماه در آن خون دل خوردم و حتی اینها افتتاحیه اش نیز من را دعوت نکردند. همه زحمتهایش را من کشیدم ولی حتی من را دعوت نکردند به افتتاح بروم. جریانی راه افتاده که مشکلات پروژه انبوهسازی مسکن را مربوط کند به من. من 4 سال است آنجا نیستم. مدیرعامل این شرکت هفته ای 2 بار با این نمایندگان اعضای شرکت تعاونی جلسه دارد.


ولی نمایندگان اعضا که می گویند شما و مدیرعامل فعلی شرکت تعاونی، جوابگوی کسی نیستید؟
دروغ می گویند. خودشان رفتند کارهایشان را پیگیری کردند قرار بود پس از 10 روز، کارها از سر گرفته شود و پروژه شروع به کار کند. می خواهند تا 10 روز تمام نشده و فرصت دارند در این 10 روز تا می توانند فتنه کنند. مردم را در ماه مبارک به خیابان می کشند و وادار به اعتراض می کنند. من برای کسانی که این کارها را کردند، حکم از قاضی گرفتم و شکایت رسمی گرفتم و حکم قضایی خوبی هم گرفتم. رئیس هیات نمایندگان اعضای شرکت تعاونی نباید این کار را می کرد و مردم را به خیابان می آورند ولی باز هم دیشب در شبکه های اجتماعی پیامک زد و همه را گفت بیایید این کار را بکنید (تجمع در مقابل شوراس شهر و شهرداری). چیزی که حی و حاضر است، حتی دیشب به آنها گفتم بیایید جلسه بگذارید و مشکل را حل کنید.


تماسهای شما در روزهای اخیر این شایبه را به وجود نیاورده که حالا که موضوع به اعتراض خیابانی و پلاکارد و شعار کشیده، قصد دارید ماجرا را جمع کنید؟
اینها دروغ می گویند من جوابشان را نمی دادم. من در 6 ماه گذشته سه بار با اینها جلسه گذاشتم، اینها خودشان را به خواب زدند و نمی خواهند بفهمند.


مسئله دیگر این است که ظاهرا با سربرگ و آرم و نشان رسمی سازمان هواپیمایی، اعضای این شرکت تعاونی عضو شده اند. الان سازمان هواپیمایی می گوید مسئولیتی رسمی در این میان ندارد و در زمان مدیر قبلی یعنی شما، از نام و نشان و سربرگ این سازمان سواستفاده شده، مسئولیت این پروژه در نهایت با کیست؟ سازمان هواپیمایی، مسئولیت دارد یا نه؟
من با ابلاغ رسمی سربرگدار معاون وزیر منصوب شدم. دو وزیر پای این تفاهم نامه را امضا کردند. وقتی دو وزیر پای تفاهم نامه را امضا کردند، این دیگر رسمیت دارد. رئیس فعلی سازمان هواپیمایی آمده نه تنها کمکی برای حل مشکل این اشخاص نمی کند، بلکه چوب لای چرخ می گذارد. از این دست کارها کم نداریم، یقه او را باید گرفت آدم با انصاف، تفاهم نامه را دو وزیر امضا کرده اند. وقتی دو امضای وزیر دارد و ابلاغ رسمی معاون وزیر در سربرگ بوده، چرا دیگر می گویید سواستفاده از سربرگ و آرم شده؟


آیا سازمان هواپیمایی کشوری در واگذاری این پروژه به کارکنانش، مسئولیت دارد یا ندارد؟
نه این که ارتباط ندارد، قطعا ارتباط دارد، ولی دوستان شانه خالی می کنند. آنها باید کمک به حل مسئله کنند. وقتی مدیری می آید و گذشته را زیر سئوال می برد، درد ما این است. آقایان همه آمدند و باید کمک کنند. آن زمان که این کارها را انجام دادیم، وزیر وقت کمک کند، رئیس سازمان و شرکت فرودگاه ها کمک کرد، الان کمک نمی کنند. این که مردم در خیابان جمع شوند و شعار دهند، جز اینکه گره کورتر شود، اتفاق خاصی نمی افتد. باید 4 نفر عاقل جمع شوند تا مشکل حل شود. بروید در پرند بیرق مخالفت بزنید، 50 هزار نفر جمع می شوند، امروز که فقط 60 نفر جمع شده بودند.

اصلا چرا این پروژه خوابیده؟
اینکه می گویند چرا این پروژه خوابیده، باید پرسیدچرا بقیه پروژه های انبوهسازی خوابیده؟ همه پروژه ورشکسته است، وام را گرفته اند نتوانسته اند به موقع تعهدات خود را برسانند. در این پروژه بابت افزایش قیمت ریالی پول از اشخاص گرفته نشده. بدهی نیز دارد، اصل بدهی است، ضربدر 3 شده با سود و تاخیر در پرداخت که در نهایت برای هر واحد 15 میلیون بیشتر وام گرفته نشده. همین آقابان نمایندگان اعضای شرکت تعاونی 6 ماه پیش نوشتند بانک پروژه را مصادره کرد. نماینده ها را بردیم پیش بانک و بانک گفت ما این حرفها را می زنیم ولی کجا سابقه دارد، ما مصادره کنیم؟ بانک نیز باید حق و حقوق خود را بگیرد. ولی پروژه ای را مصادره نمی کند. احتمال اصل پول را با سودی که دارد و جریمه یک دوره می گیرند. ما 20 سال سابقه مدیریت در صنعت هوایی کشور داشتیم و الان در شهرداری داریم موش و سگ می گیریم، اشکال ندارد. جمهوری اسلامی برای من هزینه کرده تا مدیر شدم، الان یقه چه کسی را بگیرم؟

23231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 66
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهیار نبوی IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    91 3
    با سلام. اولا یک صد نفر نبودند و حدود 500 نفر بودند. ثانیا این پروژه قریب به به 5000 مالک دارند که نمی توانند هر روز پیگیر کار خود در یک ارگان باشند. ثالثا حرف که سند نیست دارایی های مدیران این پروژه مشخص است چه بلایی بر سر این پروژه آمده. همین چند روز پیش عکس مدیر عامل این شرکت در حال خرید خودرو اروپایی برای همسرشان در شبکه ها منتشر شد. رابعا مردم حق خود را می خواهند و این ها برای مالکین سقف خانه نمی شود.
    • بقا IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      22 1
      اقا من این قیافشو که میبینم حس میکنم ی ریگی تو کفشش هست این مدیره ... اصن از چشماش میشه فهمید
  • بی نام TR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    85 1
    مصداق اینکه میگن دست پیش رو گرفته پس نیافته همین آقاست.. متاسفم که روسای مملکت مارو آدمهای دزد و مال خور تشکیل میدن
  • رستمعلی IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    68 1
    آ قای قدیمی به جای اینکه درد مارو دوا کنید نماینده هامونو تهدید میکنید ممنون دولتمرد
  • علي مددخاني IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    66 0
    سلام بيش از نيمي از مطالب گفته شده در اين مصاحبه توسط جناب قديمي دروغ محض است من هم از اعضا هستم و هيچ جهت گيري صنفي عليه تخريب جناب قديمي در كار نبوده است ضمنا رييس تيم نمايندگان فقط وظيفه هماهنگي را بر عهده دارند و تجمع جهت احقاق مال از دست رفته مان خواست امثريت قريب به اتفاق اعضا بوده است همگي ما با دهان روزه با خواست و پاي خود به دادخواهي امده ايم و از طرف هيچ شخص يا تيمي هم تحريك نشده ايم
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    55 0
    سلام،پول مگه ساخت یک ساختمان در رضایت چند سال مگه چقدر می شود ؟؟نه خانه داریم ونه پولمان،سند بزنند تا ما خانه داشته باشیم
  • پرهام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    36 28
    نمی دونم چی بگم به نظرتون کی درست میگه ؟؟؟
    • زهرا ،الف A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      17 2
      شما که نمیدونی بهتره گوش بدی تا متوجه بشی
    • ترکمانی A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      18 3
      فکرکنم شما از طرف همین اقایون اجیر شدی این مطلب رو بزاری وگرنه کی با دهن روزه پا میشه تو این گرما بیاد مثلا اقای قدیمی رو خراب کنه؟ایشون مثلا کی هستن؟مردم حقشون رو میخوان.
  • زهرا،الف A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    54 0
    آقای قدیمی تمام حرفای شما کذب محض است،شما بارها قول ده روز ویک ماه به ما داده ایدچه شد؟از این مصاحبه درجهت مهم نمایی سیاسی خودتان استفاده نکنید ،وام با حضور شما در تعاونی فرودگاه گرفته شده کجاست؟پروژه ۴۰۰۰واحدی که سالها از آن میگذرد وهنوز زمین هم ندارد را سند داده اید وپز میدهید که هر واحد یک سند دارد؟واحدی که زمین هم ندارد
  • رضا مقدس IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    56 0
    ایشان دروغ می گویند.کجای 1100 واحدی 90 درصد پیشرفت داشته؟ 4 سال است که واحد ما را از پروژه 90 درصد پیشرفت داشته نداده اند عکسها دروغ نمی گویند آقای قدیمی. روی شما سرمایه گذاری شده که در دروغ و مفسده حرفه ای بشوید. شرم بر شما باد.
  • رستمعلی IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    49 1
    آ قای قدیمی دروغ نگو
  • حمید IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    52 1
    دروغگو دروغگو دروغگو دروغگو
  • محمد حیدری A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    54 1
    تو که نتونستی پروژه ۱۱۰۰ واحدی را تمام کنی شروع پروژه ۴۰۰۰ واحدی چه معنی می تونه داشته باشه؟؟؟؟؟ در ضمن امروز شمار افرادی که با دهان روزه در تجمع حضور پیدا کردند حدود ۳۰۰ نفر بودند پروژه ۴۰۰۰ واحدی هم کمتر از ۱۰ ٪ پیشرفت داشته البته بعد از ۵ سال از مدیری با تجربه مثل شما اینطور اعداد و ارقام دادن بعید نیست........ بجای این همه حرف دروغ بگو با پول مردم چه کردی؟؟؟؟؟؟
  • علی A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    48 5
    با سلام و تشکر از خبر انلاین چرا آقای قدیمی اینهمه به همه تهمت می زنید اگر مدرکی دارید رو کنید؟؟؟؟
  • رضا شفعتي RO ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    53 0
    سلام خدمت تمام كساني كه مطلب من را ميخواهند من در پروژه ٤٠٠٠ واحدي پرند اپارتمان خريد كردم دربلوك ٢٨ و مبلغ ١٧٥ ميليون پرداخت نمودم يك واحد ١٣٢ متري به قرار متري ١٦٥٠ ميليون كه مبلغي هم حدود ٥٠ ميليون جهت تحويل مانده و هنوز بلوكي كه من در ان واحد دارم روي خاكه و هيچ مسالحي نيز پاي پروژه نيست و در قرارداد حق فسخ هم ندارم و اگر شما جاي من بوديد چه ميكرديد؟
  • مداینی A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    47 0
    آقای قدیمی،مردم خودشان بهترین شاهد وبهترین قاضی هستند.ماهها وسالها با وعده های دروغین فریبمان دادی،دیگربس است،آقای مدیر دیگر دروغهایت را باور نداریم.امروز اولین اقدام جدی ما بود.تارسیدن به حقمان آرام نمی نشینیم.باید تاوان کارهایت را پس دهی.تادیروز جواب تلفن هیچ نماینده و خبرگزاری رانمیدادی،ولی حالا؟؟مطمئن باش با تهدید نماینده ها به جایی نمی رسی،تو باشخص طرف نیستی،طرف تو مردم هستند.
  • سوسن عابدين IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    49 0
    اقاي قديمي مالمون رو كه مصادره كردي و براحتي هم داري تهمت ميزني؟؟؟؟؟؟مرد بي اخلاق اخه تا كجا ميخواهي دروغ تحويلمون بدهيد سال گذشته وعده وام و تحويل رو دادي همه اعضا با نجابت صبر كردند احترام به صحبتت گذاشتند اين يكسال گذشت همچنان وعده هاي پوچ و توخالي .اينرا بدانيد به ولله قسم به همين ايام مبارك قسم سكوت نخواهيم كرد ما پول داديم خانه مان را ميخواهيم اصلا به من مربوط نيست شما ميخواهيي موش بگيري يا موشك به فضا بفرستي پولي كه از ما گرفتي پس بده .پست و مقامت ارزوني خودت و دارو دسته ات .شما هستيد كه داري سياسي كاري ميكني نه ما كه يك كارمندي هستيم كه ٢٣سال شب و روز با هواپيماي فرسوده پرواز كرديم هنوز ماوا و سر پناهي نداريم شرم بر شما باد
  • گندم کار A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    24 0
    واقعا متاسفم برای آقای قدیمی در روزی که شب قبلش قرآن به سر گرفته و از خدای خود طلب آمرزش کرده و روز بعد به این راحتی مصاحبه می کند و یک مشت دروغ تحویل مردم می دهد آقای قدیمی من و خیلی های دیگر از خریداران آزاد هستیم ما که با شما مشکلی نداشتیم که امروز در تجمع بودیم ضمنا جمعیت امروز بیش از 350 نفر بوده نه 60 نفر ثانیا لطف کرده و 30 پیشرفتی که می گویید 4000 واحدی داشته را به ما نشان بدهید ثالثا شما بیش از 10 بار از این فرصتهای 10روزه از نمایندگان ما طلب کردید و هیچ اتفاق خاصی نیافتاده است.
  • جلیلی IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    21 0
    عدالت حکم میکنه که با نمایندگان هم مصاحبه کنین، یک طرفه با قدیمی دروغگو مصاحبه کردن درست نیست پولای مارو دزدیدن، ندیر عامل فعلی این شرکت با پول ما زن و بچش میبره دبی دلفین سواری، ماشینای گرون قیمت میخره و ... اونوقت این اقا میگه پروژه ورشکسته شده، پس این پولارواز کجا میارن
  • بی نام A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    24 0
    فقط يك سوال آقاي قديمي چه موقع قرار بود خانه هاي ما را تحويل بدهيد؟؟؟؟؟؟
  • حامد A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    21 0
    آقای قدیمی، میفرمایید مالباخته ای وجود نداره؟ پس ما چی هستیم؟ بعد از اینهمه سال سرگردانی؟ 4000 واحدی اکثرا رو خاکه. چه جوری حساب کردین 30؟ خــــــدایــــــا تـــــو بــــــر حـــــقـــی
  • عبدالله حسنی A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    23 0
    اقای قدیمی گوش بده اقاجان . مشکل مدیریت تو واینکه تورا از ریاست برداشتند هیچ ربطی به حق ضایع شده ما توسط تو وهمکارانت نداره.بیا هرچه سریعتر ضرر وزیان مارا بر اساس قرارداد جبران کن و وهر چه سریعتر واحدها را بصورت 100 کامل کن و تحویل بده وموضوع راسیاسی جلوه نده .این مردم سرپناه خود راطبق قرارداد می خواهند تامشکل جمع شود در غیر اینصورت مطمین باش عین همان موشها باید دنبال سوراخ بگردی وبدان دنیا به انداره غیر قابل تصور کوچیکه واب خوش از گلوی تو وهمه دست اندرکارای مقصر پایین نخواهد رفت. خود دانی بهتر است عاقل شوی . پول ما با مشقت جمع شده .خورن نداره.
  • سید EE ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    21 0
    همه سرمایه 15 سال کارمندی یه آپارتمان در پرند است این حرفهای آقای قدیمی یعنی پیدا کن پرتقال فروش را ...
  • لاجوردي A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    18 0
    ادم خدا نشناس دروغ گويي تا كي؟ تو اين ماه مردم دلشون خون شد از دروغ هاي شما. همه پولارو خورديد اين همه سال حالا توهين مي كنيد؟ حقت بود بيان بريزن سرت از پنجه و ناخنت بكشن بيرون اموال مردم را
  • مرتضی A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    23 0
    دروغ،دروغ،دروغ و دیگر هیچ.... بلوک ۲۷ که تمام پولی که باید بابت آن میپرداختم را چند سال پیش پرداختم تنها خاکبرداری شده و مدتهاست خوابیده است.کدام۳۰٪ ای مدیر خادم؟ شما حتی اقساط زمینی که از مسولین شهر جدید پرند گرفته اید را نداده اید و آنها قصد باز پس گیری بخش وسیعی از زمینها را دارندآنگاه شما به کاغذپاره ای به نام پیش سند افتخار میکنید که نه تنها آجری ازآن تحویل داده نشده حتی زمینش نیز روی هواستدیگر افتخارات مدیریتی شما نیز همینگونه است؟ بهره گیری مکرر شما از مسکن مهر خود میزان صداقت و پاکدستی شما را نشان میدهد.آنزمان مسکن مهر نبود و شما نیز پول یک آپارتمان لوکس را گرفتید و در اعتراض به گرانی نسبت به دگر ساختمانهای پرند گفته بودید این را با ونک پارک یا اکباتان مقایسه کنید. دروغ
  • ترکمانی A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    26 0
    جناب اقای قدیمی,اگه چیز دیگه ای میگفتین تعجب میکردم.ازخصوصیات مدیران دولت قبل اینکه که حقایق رو وارونه جلوه میدن.مرد باشین و مسوولیت کاری که کردین رو قبول کنین.مردم خونه هاشون رو میخوان,به خاک سیاه نشستن,نمیزارن امثال اقای باقرزاده با پول اونها به عرش برسه.
  • ریحانه معتمدی A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    24 0
    سلام ببین خیلی ها اینجا اول اسمتو آقا گذاشتن اما ی مرد اگه بویی از مردانگی برده باشه به درد دلی این مردم بیچاره میرسه...فقط همین..
  • نامی A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    18 0
    لطفا بس کنید این اراجیفتونو ما دیگه شما رو واگذار کردیم به خدا ایشالله جوابتونو به همین زودی خواهید گرفت
  • فرخ صدقی f A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    17 0
    قدیمی و باقر زاده مجر هستند چون پول سالها زحمتم را دادم از بنگاه خریدم وعای محمدی که دفتر شیده برای این دزد کار میکند به ما گفت تا ۶ماه دیگه حاضره واین دزدان پول این همه اعضا را خوردن و الان خونمون را بانک میگیره... چرا این کار را با ما میکنید شما دزدان پول بانک را خوردید . دردمان را به کی بگییم.. به داد ما برسید..
  • ا.پ A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    20 2
    حتما دلیلی داره که از این صنعت اخراج شدن. شاید ارتباطی با تملک اراضی فرودگاه امام هم داشته باشه در مورد انتقال بخشی از این پولهای مردم به مشهد و سرمایه گذاری در اونجا هم کاشکی سوال میکردید.
  • شرافتی A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    22 0
    واقعا جالبه این اعضا نجیب و صبور بعد اینهمه سال با وجود پرداخت کل مبالغ خونه هاشونو میخوان اونوقت بهشون انگ سیاسی میزنید.خجالت داره.خیلی شانس اوردید با همچین اعضا فرهیخته ایی رو به رو هستید وگر نه از مدتها پیش باید زندان تشریف میبردید
  • ریحانه نمک همسایه IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    21 0
    ببین قدیمی ما تازه از تجمع خوشمون اومده به این آسونیا بیخیال نمیشیم... بچرخ تا بچرخیم
  • رضا A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    20 0
    این قراردادهای کاملا یکطرفه بدین جهت منعقد گردید که تمام کارکنان به سازمان خود اعتماد داشتند و حتی تصور چنین ماجرا و تغییرات غیرقانونی و واگذاری سرمایه و سرنوشت کارکنان بدون اطلاع آنها به اشخاصی حقیقی را نداشتند.سازمان و وزارتی بی نهایت بی مسولیت آنزمان خانه های آماده پرند قیمتی کمتر از مبالغ پیش پرداختی داشتند و این آقایان با چرب زبانی میگفتند خانه ای در شان پرسنل هوانوردی میخواهند بسازند که با ونک پارک و اکباتانمقایسه میشود...ولی پس از گرفتن پولها و مفقود شدن آنها حال این خانه ها را با مسکن مهر مقایسه میکنند که آنزمان هنوز نطفه اش هم منعقد نشده بود.اولین پول را در بهار 1387 به مبلغ 90میلیون ریال برای خرید زمین وهزینه های نقشه کشی پرداخت کردم و حال حتی اقساط زمین پرداخت نشده. دروغ ممنوع
  • بی نام IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    7 8
    با کلی مشقت پایه 1 گرفتم.الان اتوبوس خریدم از بخش خصوصی و میخواستم مشغول بکار بشم که گفتن قانون جدیدی آمده که تا یک سال از گواهینامه پایه یکتون نگذره نمیتونید بشینید پشت ماشیناتون.یا اینکه کلاسی که در دانشگاه خواجه نصیر برگزار میشه باید شرکت کنید و بعد میتونید. الانم اقای سنندجی ظاهرا مکلف کرده واحد آموزش اتوبوسرانی تهران رو که باید کلاسو تشکیل بدید. ولی یه عده دارن کار شکنی میکنن و کلاسو تشکیل نمیدن... قسمتون میدیم به همین ماه مبارک که پیگیر بشید این کلاس تشکیل بشه و چند صد راننده مثل من روانه کسب روزی حلالشون بشن... تورو به خدا پیگیر بشید
  • محمدرضا قربانعلی A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    20 0
    اوج سخنان كذب مهندس قديمي شروع كار در ده روز آينده است. صورتجلسات از حدود هفت ماه پيش منعقد شده و آخرين تعهد وي در حضور جناب آقاي دكتر الياس نادران نماينده مجلس، تاريخ 26 ارديبهشت بوده كه به تاخير انداخته و وعده 15 خرداد بعنوان آخرين مهلت جهت شروع كار دادند كاش مهندس قديمي بجاي زبان تهديد بابت هفت سال تاخير حداقل يك بار عذرخواهي مي‌كرد. بهشت از دست آدم رفت، از اون روزي كه گندم خورد ببين چي ميشه اون كس كه، يه جا از حق مردم خورد كسايي كه تو اين دنيا حساب ما رو پيچيدن يه روزي، هر كسي باشن حساباشونو پس ميدن بذار بازي كنن بازم برامون با همين نقشه خدا هرگز كسايي رو كه حق خوردن نمي‌بخشه كسايي كه به هر راهي دارن روزي‌تو مي‌گيرن گمونم يادشون رفته همه يك روز مي‌ميرن
  • شرافتی A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    23 0
    با سلام و تشکر از انعکاس خبر.خطاب به اقای قدیمی.این همه انسان ابرومند ,با زبون روزه,تو این گرما , با بچه و اینهمه گرفتاری,از کار و زندگیشون زدند که بیان به شما افترا و تهمت بزنند؟؟؟؟؟ما فقط یه چیز میخواهیم.حقمونو وتا نگیریم لحظه ای ارام نمینشینیم
  • عبد A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    20 1
    اقای قدیمی و اقای باقرزاده : یه حرمت خون بناحق ریخته این روزهای عزیز کمی عاقلانه فکر کنید . پول این کارمندان بیچاره خوردن ندارد.بیایید و براساس قرارداد سرپناه انهارا تحویل دهید.شما با مردم طرف هستید و کاری نکید که خانواده های شما پشت میله های زندان شما را ملاقات کنند . به خدا قسم دیر یا زود همه با چند متر سفید باید بگذریم و برویم خود دانید.
  • س.هاتفي IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    23 0
    آقاي قديمي اگر تا به امروز تجمعي صورت نگرفته بود فقط و فقط به خاطر وجود نمايندگان و به خصوص رئيس هيات نمايندگان بوده كه هميشه اعضا رو به صبر و آرامش دعوت كردند و اگر قرار بر حكم قضايي و شكايت باشه براي عاملان اين ننگ و فساد خواهد بود و لاغير. واقعا خجالت آوره كه شما خود و بقيه عاملان اين فساد رو مستحق مجازات نميدونيد. نهايت دروغگويي و فريبكاري شما از اعلام كردن 100 نفر به جاي 400500 نفر حاضر در تجمع به راحني قابل تشخيصه.
  • م. هاتفی FI ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    31 0
    نمونه دیگری از مدیری دلسوز و خدمتگزار که یک مشت اراجیف‌گو به علت عقده‌های شخصی قصد تخریبش را دارند جناب مدیر موفق تا کی می‌خواهید دیگران اعم از مردم و مسئولین را احمق فرض کنید؟ انگ سیاسی زدن به اعتراض جماعتی که حق خود را طلب می‌کند چه معنایی می‌تواند داشته باشد جز فریبکاری، شانه خالی کردن از بار مسئولیت و انحراف اذهان از سوء‌مدیریت و خطاکاری خود؟ بهتر نیست به جای گل‌آلود کردن آب و گرفتن شاه‌ماهی، قدری انصاف و انسانیت را رعایت کنید و متوجه باشید که این شاه‌ماهی‌ها مسموم به آه انسان‌هایی شریف و خدمتگزاران حقیقی این کشورند؟ آقای مدیر آن فقط ۶۰ نفر به زعم شما و ۳۶۰ نفرِ حاضر برای تک‌تک ادعاهای کذب شما پاسخ دارند که با امید خداوندِ حاضر و ناظر به مرور به سمع و نظر شما خواهند رساند. یا حق
  • رمضانعلی A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    23 0
    می خواستم بگم اقا دیدم حیفکه به شما گفته بشه موش بگیر من حاصل چهل سال عمرم را به شما دادم الهی این پول خرج سرطانعزیزهات بشه خوردی دیگه دورغ چرا سالی که شما می گویید من نبودم امضای شما در کاغذ بی ارزش من است که به ااصطلاح سند
  • مهدی US ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    4 35
    من آقای قدیمی رو میشناسم و این جور چیزها بهش نمی چسبه مشکل این دوستان اگر قانونی بود تا الان قانون رسیدگی می کرد .نه اینکه با تجمع و آبرو بری
    • شرافتی A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      12 0
      اقای مهدی که اقای قدیمی رو هم میشناسی یه سوال داشتم.این آشنایتون اتفاقا به این مربوط نمیشه که شما هم توبخور بخور اقایون شریک بودید ؟؟لااقل تو این روزهای عزیز دروغ نگید
    • زهرا،الف A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      10 0
      فکر نکنم کسی بهتر از ما آقای قدیمی رو بشناسه،آقای قدیمی یه نامرده از خدابیخبره،مشکل ما غیر قانونی حساب میشه الان؟لابد آقای قدیمی جون شما هم مدیر نمونه ویک انسان وارسته سیاسین به آقای قدیمی هر وصله ای میچسبه غیر از مردونگی
    • مجید جلیلی IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      9 0
      سلام، لطفا شما توضیح بدین چقدر از کم و کیف پرونده اطلاع دارین؟ درضمن پرونده شفق هم اعضا حق قانونی داشتن روند رسیدگی به پرونده چند سال طول کسید؟ ایا همه اعضا به حقشون رسیدن؟ متاسفانه الان تو مملکت ما دزدها کاملا به روند طولانی و موانع پیش رو قضایی در کشور واقفن، برای همین که میدزدن و راست رست میچرخن، تازه پست مدیریت جدید هم میگیرن
    • رحيمي A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      13 0
      راستشو بگو خودشي يا جيره خوارش؟؟؟؟؟؟؟
    • علي مددخاني IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      12 0
      آقاي محترم اتفاقا بنده هم خوب آقاي قديمي رو ميشناسم و اين وصله ها كاملا اندازه و برازنده جامه ايشون هست و اسناد خيانت ايشون بر امانت هم موجود است پس شما يا اصلا ايشون رو نميشناسيديا......
    • علی پیروی IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      12 0
      بله به نظرم حق باشماست. ما در مملکتی زندگی میکنیم که قانون حاکم است واین وصله ها به هیچکدام از مسولین و خدمتگزاران نمیچسبه واین 300 400 نفر هم همه دارن دروغ میگن و همه با شما و دوست عزیزتون پدر کشتگی دارن و یک مشت دیوانه هستند که از سر بیکاری و با زبان روزه اومدن جلوی دفترت دارن با آبروی تو بازی میکنند. ولی لطفاً جواب مارو بده که اگر حق با ایشونه چرا خونه های مردم رو تحویل نمیدن و نمیگن تو این ده سال با پول مردم چکار کردن؟
    • ع.پ IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      12 0
      همانطور که شما آقای قدیمی رو میشناسید ماهم ایشون و آدمهایی از قماش شما رو خوب میشناسیم. مطمئن باشید که شمارو بهتر از پدر و مادرتون میشناسیم و اطمینان داریم که وعده الهی در مورد شماهم عملی خواهدشد دیگه گنده تر از م.ه و م.ر.ر و ب.ز که نیستی آقای ر.ق
    • پریسا A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      10 0
      از خدا بترسید شما چطور حرف این همه ادم و رد میکنید مگر ممکنه این همه ادم دروغ بگن لابد دیشب هم عذاداری تشریف داشتید؟. تا حالا خورده از این به بعد دل بکنه بیاد خونه های مارو بسازه .باز خدا اموات نمایندگانی که مارو یکجا جمع کردن بیامرزه با حیله ای که شما زدید و از تمام ایران عضو گرفتید الانم و زیر بار نمیرید ؟پول کارمند دزدیدن داره ؟
    • زینب A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      11 0
      اقای قدیمی خودشون ترجیح دادن که پولو با ابروشون عوض کنن.
    • هاشمی A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      11 0
      چند؟ چقدر گرفتی؟ یعنی ابن همه ادم دروغ می گه؟
    • رضا A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      11 0
      خوب ،شما که معلومه خوب ایشونو میشناسی بگو تا ما هم بدونیم...چه چور وصله هایی بهش میچسبه...؟ما فعلا اینو خبرداریم.تو که حتما بهش چسبیدی بهتر میدونی...بگو...راستی قیمت چسب برای کامنت چسبوندن چنده؟
  • احمد IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    10 0
    سلام جناب مهدیقدیمی....ممنون که بصورت کاملا شفاف موضوع رو روشن کردی...میدونم همین الان هم داری تقاص پس میدی با عذاب وجدانی که داری..اگر بدونی با این خیانت در امانتی که کردی چه اتفاق بدی رو برای من رقم زدی.تا روزی که زنده باشی نفرین خواهی شد.معامله بدی کردی با خودت.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    11 0
    این دفاعیه که از عملکردشون صادر کردن یه جورابی شانتاژ رسانه ایه. کاملا از فرصت بدست آمده برای گفتگو سو استفاده کردن و در تمام بخش های گفتگو ایشون خودشون رو با مظلوم نمایی تبرئه کردن. نقل قول قدیمی در تیتر خبر یک نوع فراکنی هست و چیزی از بار تعهد ومسئولیتش در واگذاری واحدها کم نمی کنه کما اینکه هنوز هم جز تشکیلات تعاونی هستند.
  • محمدی IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    11 0
    جناب آقای قدیمی، عرایض شما تماماً نشان از شانه خالی کردن از مسولیت و حس مظلوم نمایی داشت اگر به تعهدات خوبش پایبند بودید مرد مردانه پروژه هواپیمایی فاز3 پرند را به اتمام میرسانیدید و اامروز مجبور نبودید که با الفاظ و ادبیاتی ملایم بدنبال یارگیری باشید برادر من اگر سمت موش و گربه و سگ گیری تا اینحد به مذاق شما خوش نمی آید چگوته مدام در خبر شبکه 5 ساعت 6: 30 حضور پیدا میکنید و با افتخاری وصف ناشدنی از اجرای ضعیف خود مبنی بر جمع آوری موشهای شهر سخن میرانید مضحک است چرا که در محله ى ما موشها به اندازه گربه ها میدان داری میکنند و دعا بجان شما که ؛ آقای قدیمی سرتون سلامت به کمک جناب قاليباف ریشه به تیشه درختان و محیط زیست زدید و ما را آوره جوی و کوچه ها شهر کردید القصه توجیهات شما
  • ميتراسادات دشتي IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    10 0
    فقط توجه بفرماييد نزديك به ٦ماه است كه موضوع رسانه اي شده است آيا اين تضييع حقوق مردم به شكل گسترده و سازمان يافته نيست كه قوه قضاييه و دادستان محترم هيچ واكنشي نشان نداده اند ؟؟؟ واقعا اكنون كه آقاي آخوندي ماجرا را ميدانند بي كفايتي ايشون و بيتفاوتي نسبت به حقوق كارمندانش روي ساير وزرا راسفيد كرده است احسنت بر نمايندگان شجاع مجلس كه در صدد استيضاح ايشون هستند اميد داريم كه اين نمايندگان به موضوع اين كلاهبرداري توسط آقاي قديمي و باقرزاده هم ورود كنند
  • کامبیز A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    15 0
    آقای قدیمی جلسات شما با نمایندگان قانونی اعضا برگزار شده ولی جز وعده وعید توخالی چیزی دست ما رو نگرفته ما و تیم نمایندگان تا قبل از تجمع راه تعامل سازنده را پیش گرفته بودیم که پاسخی نگرفتیم
  • فیروزه IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    13 0
    واقعا راست میگه اگه ما تا الان نجابت به خرج نمیدادیم ودنبال گرفتن حقمونو بودیم وگول وعده ویلای قدیمی رو نمیخوردیم الان به خونمون رسیده بودیم اما حیف که به به حرفهای عوام فريبانه قدیمی دل خوش کرده بودیم6
  • متقی فر IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    11 0
    دکتر رحیم پور ازغدی به دعاى سى و هشتم صحيفه سجاديه با عنوان" دعائه فى الاعتذار"، يعنى عذرخواهى از خداوندرجوع بفرماييد و خواهش ميكنم روى آن دقت كنيد و ببينید امام سجاد براى عذرخواهى روى چه چيزهايى تاكيد ميكنند و به ما چه آموزشهايى ميدهند. اغلب اين عذرخواهى ها مربوط به حقوق بشر است. " الهم انى اعتذر اليك من مظلوم ، ظلم بحضرتى فلم انصره" خدايا عذر ميخواهم از همه مظلومان و ستم ديدگانى كه در حضور من به آنها ستم شد و من آنها را يارى نكردم. چقدر زيباست اين دعا در حقيقت دارد به ما نشان ميدهد كه خدا از چه چيزى عصبانى ميشود. خدا وقتى ميبيند حق يك انسان دارد پایمال میشود ، ناراضی است.
  • مهدي A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    14 0
    من آقاي قديمي رو خوب ميشناسم و اين چيز ها خوب بهش ميچسبه شما اصلا ميدانيد كه تحصيلات او در چه زمينه اي هست كه دم از مديريت در صنعت هوانوردي ميزند شما ايا ميدانيد كه اين يك گناه بزرگ است كه اگر كسي در زمينه اي تخصص نداشته باشد و ورود به مديريت ان موضوع كند ايا قديمي تخصص هوانوردي دارد يا تخصص شهرداري و سگ و سوسك شناسي كه مدعيه مديريت در اين زمينه ها است افرادي كه در عمرشان فقط ميخواهند مدير باشن و فرقي نميكند كه ايا تخصص انرا دارن يا نه دچار انحراف ميشوند و گناه بزرگي مرتكب ميشوند همچون قديمي كه فكر ميكند در همه ي زمينه ها متخصص است و به همين خاطر هم اين همه گند بالا امده البته هنوز دير نشده ، در اين شبهاي احيا توبه كند و حلاليت بطلبد واز مردم عذر خواهي كند و پيگير كار باشد
  • جلال IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    13 0
    اقای به اصطلاح مدیر شما مثل اینکه خودتو زدی به خواب پروژه ای که می فرماید 30 در صد پیشرفت دارد رو تشریف بیاورید گزارش کارشناس رسمی دادگستری رو که برای من نوشته ببینید بعد این طور قاطعانه و طلب کارانه حرف بزنید جهت اطلاع شما مدیر موفق زده 2 درصد پیشرفت فیزیکی و بدانید که این پول خوردن ندارد
  • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    12 1
    انقدر عشوه سیاسی نیا با پول همین مردم و بیت المال به قول خودت خارج رفتی و رشد کردی . حالا طنازی میکنی و مظلوم نمایی ؟ مرد حسابی انقدر تهدید کردی و شاخ و شونه کشیدی چهار تا کلمه از این مردم دلجویی میکردی . چرا انقدر وقیح و طلب کاری . پولهای این مردم و خوردی بی خونه و آواره کردی . طلبم داری ؟؟؟ ای خدا تو خودت شاهدی
  • نجاري A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    17 0
    متاسفانه متوصل شدن به دلايل سياسي راه فراري براي سوء مديريت ها شده است . برادر عزيز آقاي قديمي ، اينكه در سيستم محاسباتي شما ، دو دو تا چهار تا نمي شود لازم نيست آسمان و ريسمان را به هم ببافي تا امري خلاف منطق را اثبات كني مساله خيلي ساده است از همه اعضا پول گرفته اي ، از بانك وام گرفته اي ، زمان بحد كافي داشته اي ، الان وقت جواب دادن شماست ، وقت سوال كردن شما تمام شده و من اميدوارم مسوولين وزارتخانه خود را در قبال اين معضل مسوول بدانند ، حتي اگر مربوط به دولتهاي قبل باشد
  • حق طلب A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    16 0
    لطفی که خداوند به من کرد این بود که دو ماه پس از ثبت نامم انصراف داده و دو میلیون پیش پرداختمم با هزار بدبختی و چند ماه تاخیر پس گرفتم اونم از دهن گرگا.من نمیدونم وقتی پروژه ۱۱۰۰ واحدی تحویل نشده بود به چه منطقی ۴۰۰۰واحدی استارت خورد؟ یا شیتیله کم بوده یا مزه دزدی و حروم خوری اومده بود زیر زبون بعضیا. بابا موش و سگا چه گناهی کردن ما کارمند شرکت وامونده فرودگاهها بودیمحداقل به اونا رحم کن میگن مشت نمومه خرواره ببینین تو این شرکت بی صاحب چه خبره
  • ع A1 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    6 0
    من 180 میلیون حق خودمو بچه هامو دادم پروژه 4000 واحدی بلکه سقفی داشته باشم الان فقط خاکه کدام 30د صد پیشرفت تازه الان مالباخته هم نیستیم الکی خوشیم مرض داریم تجمع میکنیم قدیمی حیا کن.....