مرکز مشاوره ناحیه دو ساری با حضور معافی رئیس اداره مشاوره اداره کل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری، معاون پرورشی ناحیه 2 و دیگر مهمانان افتتاح شد.

به گزارشخبرگزاری خبرانلاین  مازندران؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از دست اندرکاران زحمت کش این مجموعه گفت: مراکز مشاوره با هدف پیشگیری از ناهنجاری های فردی و خانوادگی، ارتقای سطح سلامت روان و کمک به بهبود زندگی اقشار مختلف جامعه ایجاد می شود.

«ام البنین محمدی» با اذعان به نقش و ظرفیت بالای آموزش و پرورش در کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: آموزش و پرورش با داشتن ظرفیت و پتانسیل بالقوه می‌تواند در حوزه کنترل و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی با دارا بودن نیروهای متخصص و کارآمد و استفاده از علم و دانش روز در قالب کارگاه‌های آموزشی و مهارت آموزی و توانمندسازی و مراکز مشاوره نقش بسزایی را در آگاهی بخشی آحاد مردم ایفا نماید.

محمدی عنوان کرد: از آنجا که در جامعه امروز هیچ کس بی نیاز از مشاوره نیست این مرکز می‌تواند با جذب نیروهای متعهد و متخصص و برنامه‌ریزی صحیح کمک شایانی در زمینه آگاهی بخشی و تربیت نسل آینده برای اداره کشور نماید.

وی با بیان اینکه علاوه بر دانش آموزان، اولیای آنان نیز باید در مسیر مشاوره همراه شوند، تصریح کرد: خانواده به عنوان اولین نظام آموزش تربیتی هر فرد باید به ابزار های خاص تربیتی و مشاوره ای تجهیز شود تا بتواند افرادی که مورد قبول جامعه هستند به کشور تحویل دهد.

 

 

۴۶
کد خبر 771929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =