«هر روز با راز» اثر راندا برن با ترجمه شهناز مجیدی و بهاره وفایی منتشر شده که نویسنده درصدد است در این کتاب برای مخاطب خود آرامش، شادی و نشاط را ارمغان بیاورد.

ایبنا گزارش داد:  «هر روز با راز» اثر راندا برن به صورت دوزبانه منتشر شده است؛ صفحات این کتاب به مانند روزهای سال نامگذاری شده‌اند و مخاطب می‌تواند در هر صفحه از کتاب مطلبی مناسب با آن روز مطالعه کند. در صفحات این کتاب گاهی نام نویسنده یا گوینده دیگری به‌جز راندا برن برای جملات مشخص شده و البته رویکرد روانشناسانه به زندگی و انسان‌ها را می‌توان نقطه اشتراک تمامی عبارات دانست.

 

برای مثال در عبارتی که از نارکو آنتونیوس اگوستوس نقل شده این‌گونه آمده:‌ «اگر تو به وسیله هر چیز خارجی در فشار قرار می‌گیری، این درد و رنج به خاطر آن چیز نیست و فقط تخمین تو از آن چیز است و تو قدرتی داری که آن دلهره را هر لحظه لغو کنی.»

 

وفایی، مترجم این کتاب، درباره تفاوت این اثر با کتاب پرفروش «راز»، اثر دیگر برن، گفت: «هر روز با راز» یک کتاب روزانه است و مخاطب می‌تواند با خواندن مطالب هر روز از زندگی‌اش مطالبی کاربردی بیابد. ویژگی دیگر کتاب، کوتاه بودن متونی است که در هر روز گنجانده شده و خواننده کتاب با صرف زمان کمی می‌تواند با ایده‌ای جدید آشنا شود.

 

وی درباره محتوای کتاب گفت: این اثر از قانون جذب و هستی می‌گوید و مخاطب را به مثبت‌اندیشی دعوت می‌کند. نویسنده معتقد است انسان‌ها هر آن‌چه را در ذهن می‌پرورانند در زندگی به دست می‌آورند. اگر افکار، حرکات خوب در زندگی به کار بگیریم، این خوبی‌ها طبق قانون هستی به انسان بازمی‌گردد.

 

به گفته وفایی، نویسنده کتاب «هر روز با راز» به مخاطب خود نشان می‌دهد که انسان بر اساس تفکرش در زندگی به پیش می‌رود و به عنوان عضو مهمی از آفرینش در این جهان مسئولیت دارد. وی درباره کاربردی بودن مطالب این کتاب در زندگی گفت: من بعد از مطالعه این کتاب توانستم ارتباط خوبی با آن برقرار کنم و مطالبش را در زندگی مفید یافتم. نویسنده دستورالعمل ساده‌ای به مخاطب می‌دهد و فرد با به کارگیری آن می‌تواند زندگی راحت‌تری داشته باشد. در واقع نویسنده می خواهد به مخاطب کمک کند تا افکار منفی را از خودش دور کند. این اثر نخستین بار با عنوان «راز پنهان» با ترجمه نگار مختاری از سوی انتشارات رسا منتشر شده بود.

 

«هر روز با راز» با قیمت هفت هزار و 500 تومان از سوی انتشارات «انسان برتر» منتشر شده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب(در صورت توزیع در بازار نشر) می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.


6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    0 0
    من پیشنهاد می کنم قبل خواندن کتاب راز اول مستند آن را مشهاده کنید. این کتاب برگرفته ار مستند راز میباشد.. کتاب خوبیست
  • علی IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    2 1
    این، خبر بود؟ یا تبلیغ؟