۰ نفر
۲۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳

انتشارات هیلا به تازگی مجموعه داستان ایرانی از حمید عبداللهیان منتشر کرده که با محوریت برخی مسائل اجتماعی در پی مرور برخی مشکلات روز جامعه است.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه داستان های عبداللهیان با عنوان «عشق و رُب به اندازه کافی» با قیمت 3 هزار تومان منتشر شده است.
 

ناشر در معرفی کتاب این بخش را آورده است: آدم‌هایی که ما هستیم فرق زیادی بین خواستن و نخواستنمان نیست. وقتی زیاد می‌خواهیم، خیلی زیاد، می‌کُشیم و وقتی نخواهیم، خیلی زیاد، باز هم می‌کُشیم. آنچه در داستانهای کتاب «عشق و رُب به اندازه کافی» گرد هم آمده‌اند ، به ظاهر پراکنده‌اند اما در پس همه آنها یک کشتن هست. مهم نیست که کشتن بر چند نوع است مهم این است که هست و تا کشتن هست زندگی باید کرد.»

 

در بخشی از کتاب می خوانیم:«می‌دانی همین امروز بچه‌ام از لب همین بالکن پرت شد پایین. من توی بالکن کوچیک خونه نشسته بودم. داشتم با اسباب بازی‌های بچه ور می‌رفتم. یک دفعه دیدم بچه‌م روی دیوار بالکنه. تا به خودم بیایم و بجنبم به سبکی یک پرنده رفته بود.»

 

کتاب «عشق و رُب به اندازه کافی» در 96 صفحه راهی بازار نشر شده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و هر محصول فرهنگی دیگر (در صورت موجود بودن در بازار) کافی است با شماره 20- 88557016 تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند. 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    کتاب عجیبی است. چند بار خوانده ام