۰ نفر
۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹

انتشار مطالب من در خبرآنلاین-البته به صورت جسته و گریخته- از حدود 10 سال پیش آغاز شد؛ گهگاه مطالبی در زمینه های مختلف از مصاحبه تا یادداشت و...منتشر می شد.

از اردیبهشت امسال-96- سعادت یافتم تا یادداشت هایم در بخش وبلاگ خبرآنلاین دیده شود. حالا اما و پس از گذشت حدود 10 ماه حس می کنم این سیاه مشق ها باید با حال و هوای متفاوتی به مخاطبان ارایه شود.

از امروز یادداشت ها یا بهتر بگویم سیاه مشق هایم با عنوان«مترونامه» منتشر می شود؛ به عبارتی دیگر نام وبلاگ من می شود:«مترونامه».

«مترونامه» را از این جهت انتخاب کردم که مترو به تنهایی عالمی دارد. خودش یک شهراست؛یک کشور است.

در مترو انگار که انسانها در یک کره دیگر زندگی می کنند.ماجراهایی که روزانه در مترو اتفاق می افتد کلیت دارد؛ خیلی آدم ها از کم پول وتا حتی پرپول-بنا به ضرورت- از آن استفاده می کند.

با این حال منظور بنده مشخصا اتفاقات روی داده در مترو نیست، منظور من اما از این نام زندگی اجتماعی آدمهاست که ممکن است مسایل روی داده در مترو هم جزیی از آن باشد.

«مترونامه» هرچه می گذرد دچار تغییراتی جدید می شود، چه از لحاظ نوشتاری و چه موضوعی؛ راستش نخواستم همه تغییرات را یک جا اعمال کنم. خواستم شما هم لطف کنید و به بنده کمک کنید و تعیین کننده باشید، آخرش و اصلش این شما هستید که تعیین می کنید در مترونامه چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

این نهایت لطفتان است که وقت بگذارید و نظرات خود را برای مترونامه ارسال کنید. نظرات، خصوصا انتقادات،موضوع های پیشنهادی و... را پیوسته از طریق این آی دی(metro_nameh@) ارسال کنید و مطمئن باشید مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیرگذار خواهد بود.

پی نوشت: جستجوی زیادی کردم؛نام «مترونامه» را جایی ندیدم؛ در نتیجه سندش را زدم به نام اینجا!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش مقدم نیا A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
    2 0
    با سلام.مطمئنا یادداشتهای شما با اسم جدیدش هم کمافی السابق خواندنی و جالب است. موفق باشید.