۸ نفر
۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

از اظهارنظر سروش در مورد گلشیفته تا حجاب نیکی کریمی/ آنچه این هفته ما نوشتم و شما خواندید

خبرهایی که در هفته گذشته در سرویس فرهنگی خبرآنلاین پربازدید شدند
از اظهارنظر سروش در مورد گلشیفته تا حجاب نیکی کریمی/ آنچه این هفته ما نوشتم و شما خواندید

آن‌چه عبدالکریم سروش در مورد گلشیفته فراهانی گفت و جنجالی که پیرامون نام صدف صفرزاده، معلم قائمشهری به واسطه ویدئوی منتشرشده از او در کنار دانش‌آموزانش در حال همخوانی «گنگستر شهر آمل» به پا شد و همچنین پوشش مناقشه‌برانگیز نیکی کریمی در هفتادوسومین جشنواره برلین از جمله خبرهای پربازدید هفته گذشته خبرآنلاین بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد یساری، خواننده‌ای است که سال‌هاست چشم انتظار خواندن در وطن خویش است. گفت‌وگوی خانه موسیقی با او، مردی که تنها آرزویش خواندن است... در وطن، از جمله خبرهای پربازدید گروه فرهنگی خبرآنلاین در هفته گذشته بود. گفت‌وگوی خبرآنلاین با عباس رافعی، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان سینما که خودش هم روزگاری کارمند صداوسیما بوده درخصوص اظهارات سخیف ابوالقاسم طالبی در برنامه «هفت» و واکنش نامتوازن بهروز افخمی، مجری این برنامه به اظهارات او مطلب دیگری بود که در هفته گذشته بسیار دیده شد.

اگر در هفته گذشته، پیگیر اخبار روز بوده‌اید، حتما ماجرای عبدالکریم سروش و جریان‌های معارض او را شنیده‌اید، حسین قره در یادداشت بسیار دیده‌شده «آقای سروش چطور معلم اخلاقی هستید که از داوری اردکانی تا گلشیفته فراهانی را با ناسزا می‌نوازید» نه به پیکره و شاکله آن دعوا و چندوچون طرف‌ها که به نکاتی که عبدالکریم سروش درباره گلشیفته فراهانی گفت و بعد از چند روز، تکمله‌ای بر آن نوشت، پرداخت. خبر تاسف‌انگیز قرار گرفتن شهرام عبدلی، بازیگر تلویزیون و سینما در وضعیت کمای عمیق از جمله دیگر خبرهای پرکلیک هفته گذشته خبرآنلاین بود.

نام قطعه «گنگسر شهر آمل» در هفته گذشته با نام صدف صفرزاده، معلم قائمشهری گره خورد و ویدئوی منتشرشده از دانش‌آموزان کلاس او که در حال همخوانی این قطعه بودند بارها دیده شد، سرویس فرهنگی خبرآنلاین در مطلبی با تیتر «اگر جلوی «جنتلمن» را می‌گرفتیم کار به «گنگستر شهر آمل» نمی‌رسید» به علت فراگیری این جنس از موسیقی در میان دهه نودی‌ها پرداخت. خبر توقیف روزنامه «سازندگی» نیز از جمله خبرهایی بود که از سوی کاربران خبرگزاری خبرآنلاین مورد توجه قرار گرفت، آن‌ها گفت‌وگوی اکبر منتجبی، سردبیر «سازندگی» با تیتر «آقایان از تیتر «طغیان گوشت» عصبانی شدند، روزنامه را بستند» را هم خواندند.

اخراج محمدحسین آجرلو، همسر نیلوفر حامدی، روزنامه‌نگارِ در بند، پس از ۱۳ سال کار از خبرگزاری ایرنا، دیگر مطلب پربازدید خبرآنلاین در هفته گذشته بود. سکته مغزی کوروش زارعی، دبیر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که به گفته نصرالله قادری در اثر فشار ناشی از برگزاری جشنواره بود نیز از جمله خبرهای پرکلیک خبرآنلاین شد. پوشش نیکی کریمی در هفتادوسومین جشنواره فیلم برلین با کلاهی که نخست «کشف حجاب» و سپس «حجاب زیرکانه» خوانده شد دیگر خبر پربازدید هفته گذشته بود.

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1735046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 2
    سروش بهتره به سکوتش مثل قبل ادامه بده ، جالبه نویسنده کتاب علم چیست فلسفه چیست با این ادبیات صحبت کنه ، مشخصه کتاب هایش را از خودش ننوشته و شاید دزدی از کتاب های دیگر باشه
  • منا IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 1
    یعنی اگه حرکت این احمق اا نتیجه ای مثل روحانی داد من تک ککشون را تو میدان آزادی میسوزونم چون حق شونه یه کاری نکنید بگم از کیا حامله شدید وکجا بچه هاتون را انداختید معلوم نیست که چه کثابت کاری میخواند بکنند که قانون نمیذاره دیگه بدتراز زنا؟
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 1
    فقط پی حاشیه هستید همه چیز ایران گل و بلبله تنها بدیش همین انتقاد های بی اساس شما و قضاوت های شماست چقدر هم که شما بی عیب هستید خوب سرتون گرم شده و بی خبر از کلام های گشادی هستید که کله گنده روی سرتان میکشند
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    2 3
    یه تار موی امثال گلشیفته میرزه به خوکی مثل طالبی