دیدار چهره به چهره فرماندهی انتظامی لرستان با مردم خرم آباد

دیدار چهره به چهره فرمانده انتظامی لرستان با حضور در جمع نمازگزارن مسجد صاحب الزمان (عج) خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، برابر تدابیر اندیشیده شده و در تعاقب سلسله دیدارهای مردمی فرمانده انتظامی استان به همراه روسای پلیس های تخصصی و فرماندهان انتظامی، با حضور در جمع نمازگزارن مسجد صاحب الزمان (عج) خرم آباد بصورت چهره به چهره با آنان دیدار و گفتگو کرد.

سردار "یحیی الهی" در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) خرم‌آباد با اشاره به اجرای طرح های مختلف عملیاتی پلیس با هدف کاهش جرائم و ارتقاء امنیت و افزایش احساس امنیت در شهروندان، و اقدامات صورت گرفته در سال جاری برای مقابله با سرقت که نسبت به سال گذشته متفاوت بوده است اظهار داشت: با این اقدامات، ۶ درصد کاهش وقوع سرقت در استان داشته ایم.

وی با اشاره به آغاز طرح های پیشگیری از سرقت در ماه های پایانی سال 1401 افزود: الحمدالله با همدلی و همراهی خوب مردم و حمایت های دستگاه قضایی و تلاش و زحمات کارکنان انتظامی استان در حوزه سرقت های خشن و مسلحانه کاهش چشمگیری داشتیم و در این زمینه، کمترین آمار این نوع سرقت را در سطح استان در بین کشور داریم.

سردار الهی با بیان اینکه لرستان یکی از استان‌های امن کشور است و بر اساس رتبه‌بندی‌های سطح کشور وضعیت خوب و قابل قبولی از نظر امنیت دارد، گفت: ماموریت‌های انتظامی استان بسیار گسترده است و ما روزانه دغدغه‌های مردم شناسایی و بر اساس آن برنامه ریزی و اقدام می کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این که ۶۷ درصد سرقت‌ها در لرستان خرد است که طی کارشناسی های انجام شده، توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود گفت: پلیس در چند حوزه و به صورت ویژه اقدام قاطع خواهد داشت که برخورد با سارقان و افراد مالخر، شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادن متجاهر، دستگیری اراذل و اوباش و اجرای طرح عفاف و حجاب از اولویت های کاری سال جاری انتظامی استان بوده و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

سردار الهی گفت: بسیاری از مشکلات در این حوزه به بیکاری جوانان مربوط می‌شود که باید با اقدامات زیربنایی و توجه به اشتغال این قشر، معضل بیکاری رفع شود.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳۰۰ خرده فروش مواد مخدر در لرستان شناسایی و دستگیر شدند و همچنان با قدرت با این افراد برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به وجود سلاح‌های غیر مجاز در دست برخی افراد ، بیان کرد: اقشار مختلف مردم نباید سلاح را در منزل نگهداری کنند همچنین با افرادی که در مراسم مختلف اقدام به تیراندازی کنند برخورد جدی خواهد شد.

سردار الهی با اشاره به طرح عفاف و حجاب و این که 26 دستگاه مسئول و متولی امر هستند و اقدامات و امورات مقدم بر کار انتظامی دارند لازم است همه ی دستگاه ها به وظایف خود در این حوزه عمل نمایند.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تقدیر از همکاری و همراهی خوب مردم و حمایت های دستگاه قضایی، با تاکید بر همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، گفت: نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی برقراری نظم و امنیت در کشور است، اما به همکاری تماملی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه نیاز دارد.

وی گفت: سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری را مردم به خوبی می‌دانند و اگر اقدامات لازم در مقابله با آن‌ها صورت نگیرد به ناهنجاری اجتماعی تبدیل می‌شوند لذا لازم است مردم با پشتیبانی از فرزندان خود در انتظامی در موفقیت های بیش از پیش پلیس سهیم شوند.

سردار الهی در پایان تصریح کرد: پلیس بعنوان خادم و خدمتگزار مردم از هیچ تلاش و کوششی حتی نثار جان خویش در راستای امنیت و آسایش مردم دریغ نخواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1764100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =