برگزاری نخستین نشست شورای سیاستگذاری پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی لرستان

نخستین نشست شورای سیاستگذاری پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تشریح اهمیت مدیریت حوادث ، بلایا و پدافند غیرعامل در دانشگاه ، آموزش مهار حوادث را مهمترین سرفصل برای ورود کارکنان برای پیشگیری و کنترل بلایا دانست .

بهرام دلفان با ابراز رضایت از فعالیت های ثمر بخش سمیرا اشکبوس مدیر پدافند غیرعامل دانشگاه حضور وی در این مسند را باعث ارتقا یافتن مباحث پدافندی در دانشگاه دانست .

وی با تاکید بر مفاهیمی از جمله پیشگیری از بلایا و حوادث و شناخت عوامل‌ خطر ساز در مراکز درمانی و اداری ، الویت بندی ها براساس شناخت از عوامل خطر زا ، شناخت بخش های پر خطر ، فراهم کردن امکانات اعلام خطر براساس استاندارد های روز ، بحث سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مناسب و دیزل ژنراتورها و تصفیه خانه های فاضلاب بیمارستانی ، نصب دستگاه‌های اکسیژن ساز در بیمارستان ها ، دستورات لازم را در جهت اهداف شورای سیاستگذاری حوادث و بلایا و پدافند غیرعامل دانشگاه ابلاغ کرد .

دکتر دلفان ساخت تصفیه خانه های فاضلاب بیمارستانی در مراکز استان را ضروری دانست و دستورات لازم جهت بررسی امکان ساخت آن را به مدیران مربوطه در قالب مصوبه ای اعلام کرد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان گفت : مدیران موظف اند با برنامه ریزی مدون ، صرفه جویی را در حوزه کاری خود داشته باشند و از هدر رفت منابع جلوگیری کنند ؛ بنحوی که مخارج را پایین و سطح در آمدها را بالا ببرند و رضایت مندی مردم را در همه سطوح فراهم کنند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1782321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =