تاکید بر جذب و تامین نیروی انسانی مرکز نفس خرم‌آباد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نیروهای مرکز نفس شامل یک نفر ماما و یک نفر روانشناس به دانشگاه واگذار شده است که ماما توسط معاونت درمان تامین شده و روانشناس نیز به زودی در این مرکز مستقر میشود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر مریم کوشکی در جلسه هماهنگی تامین نیروی مرکز نفس که در دفتر معاون بهداشت دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: مرکز نفس( نجات فرزندان سقط) مرکزی است که با همت بسیج جامعه پزشکی و همکاری معاونت‌های مختلف دانشگاه و چند سازمان دیگر به منظور کاهش سقط‌های عمدی راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در سراسر کشور راه‌اندازی شده است، گفت: این مرکز در استان لرستان نیز اخیرا راه‌اندازی شده و از طریق حمایت‌های مالی، معنوی، روانشناسی و... در راستای پیشگیری از سقط‌های عمدی فعالیت خواهد کرد.

معاون بهداشت دانشگاه افزود: در زمینه تامین نیرو برای این مرکز مقرر شده یک نفر ماما، یک نفر روانشناس و یک طلبه به صورت روزانه در این مرکز مستقر شوند که در این راستا ماما توسط معاونت درمان تامین شده و نیروی روانشناس نیز به زودی در این مرکز مستقر خواهد شد.

دکتر کوشکی با تاکید بر اینکه در حوزه جوانی جمعیت به دنبال خلاقیت هستیم، خاطرنشان کرد: برای نهادینه شدن فرهنگ فرزندآوری، به دنبال نوآوری و خلاقیت هستیم و باید از افرادی که در این زمینه خلاقیت دارند استقبال شود.

وی ادامه داد: تهیه مستند، کلیپ، پوستر و... با موضوع جوانی جمعیت و انتشار آن در رسانه‌ها، فضای مجازی، سطح شهر و مکان‌های عمومی در نهادینه کردن فرهنگ فرزندآوری تاثیر به سزایی خواهد داشت، لذا باید در این حوزه اقدامات بیشتری انجام شود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: در این راستا پوستر با موضوع جوانی جمعیت انتخاب شده و برای نصب در اتاق مدیران کل ادارات مختلف استان تهیه شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1795789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =