مرحله نهایی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در ارومیه برگزار می‌شود

سرپرست دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی گفت: سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از ۱۶ تا ۱۹ مرداد به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمود اصغری سرپرست دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی و رئیس ستاد اجرایی سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با شرکت ۲۸ هزار دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شد که یک هزار و ۳۸۰ نفر از آنان به مرحله کشوری راه یافته و قرار است در ۹ بخش و ۴۰ رشته با یکدیگر در ارومیه رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود، گفت: ۷۰۰ نفر به‌صورت حضوری در ارومیه در بخش آوایی رقابت می‌کنند و ۶۸۰ نفر به صورت غیرحضوری و با ارسال اثر در این دوره شرکت کرده‌اند که داوری همه آثار انجام می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور تصریح کرد: مسابقات ۱۶ مرداد آغاز و تا ۱۹ این ماه ادامه خواهد داشت و مراسم افتتاحیه و اختتامیه آن با حضور مسئولان کشوری از جمله وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهدشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1796315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =