آخرین وضعیت ارومیه برای میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا

قرار است فردا پوستر و لوگوی رسمی و سامانه فروش اینترنتی بلیط مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا رونمایی شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ارومیه آماده مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیاست.

بهسازی و نوسازی سالن‌های میزبان مسابقات انجام گرفته است

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت : فرآیند نصب کفپوش‌های سالن‌های غدیر و شهید آهندوست به پایان رسیده ضمن اینکه تعویض صندلی‌های شکسته ، تعمیرات مربوط به رختکن‌ها و سرویس‌های بهداشتی و کارهای جزیی هم در آستانه اتمام است.
وی افزود: پوستر رسمی مسابقات فردا رونمایی خواهدشد.

سالن‌ها آماده مسابقات هستند

شهرام عباسی مسئول کمیته آماده سازی، فنی و عمرانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا گفت: برای سالن سه هزار نفری آهندوست کف پوش جدیدی از اردبیل تهیه و نصب شده ضمن اینکه رختکن‌های ورزشکاران به صورت کامل به کمد و اقلام ضروری مجهز شده و همچنین نیمکت‌های شکسته با نیمکت‌های جدید برای حضور تماشاگران تعویض شده همچنین سیستم روشنایی سالن مطابق استانداردهای فدراسیون باید ۱۵۰۰ لوکس باشد که به کمک تیم فنی و اداره توزیع برق به ۱۸۰۰ لوکس رسانده شده که مورد تایید فدراسیون والیبال است.
وی افزود: با قرار دادن چند دکل در محوطه بیرونی مشکل نور این مناطق هم به طور کامل مرتفع شده است.
مسئول کمیته آماده سازی، فنی و عمرانی محل مسابقات با اشاره به قرار دادن سیستم‌های سرمایشی و تهویه هوای بروز در سالن ها، گفت: دو دستگاه چیلر برای تهویه و متبوع کردن هوای سالن ها نصب خواهند شد.
عباسی در خصوص روند آماده سازی سالن غدیر نیز اظهارداشت: سالن غدیر چون در دور مسابقات قرار داشت نسبتا وضعیت مطلوبی دارد و کفپوش آن با کفپوش مخصوص مسابقات تعویض خواهد شد.
وی در ادامه به مشکلات شیرآلات سرویس های بهداشتی اشاره کرد و گفت: این مشکلات به طور کامل رفع شده و همچنین جایگاه ویژه خبرنگاران و گزارشگران نیز طی چند روز آینده آماده خواهند شد.
مسئول کمیته آماده سازی، فنی و عمرانی محل مسابقات در پایان خاطرنشان کرد: دوربین‌های ویدیو چک و اسکوبرد نیز تهیه شده و نصب خواهدشد.

اختصاص ۲۵ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری ارومیه

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ۲۵ دستگاه اتوبوس برای بیست‌ و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا تخصیص یافت.
وی در ادامه بیان کرد: تمام ۲۵ دستگاه اتوبوس اختصاصی از هفته پیش توسط نیروهای فنی و پشتیبانی این سازمان مورد بازبینی کامل فنی شدند تا خللی در خدمات‌دهی این اتوبوس‌ها بوجود نیاید.

پوستر و سامانه بلیت فروشی مسابقات فردا رونمایی می‌شود

پیمان رضایی رئیس هیات والیبال استان آذربایجان‌غربی گفت: فردا /سه شنبه ۱۷ مرداد/ با حضور داورزنی رئیس فدراسیون و معتمدیان استاندار استان در حضور خبرنگاران پوستر و لوگوی رسمی مسابقات و سامانه فروش اینترنتی بلیط مسابقات رونمایی خواهدشد.

بیمارستان‌ها و اورژانس آماده هستند

رضازاده رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی افزود: طی جلساتی هماهنگی‌های لازم با بیمارستان‌های امام خمینی (ره) ، کوثر ، طالقانی و سیدالشهداء به عنوان بیمارستان معین انجام شده ضمن اینکه در بیمارستان امام خمینی آنکال اتاق عمل و بخش مراقبت‌های ویژه خواهیم داشت ، همچنین سایر بیمارستان‌ها نیز در وضعیت آماده باش خواهند بود تا در صورت ایجاد مصدومیت ، جراحت یا هرگونه مشکل برای ورزشکاران و هواداران در سریع‌ترین زمان ممکن به مراکز درمانی انتقال پیدا کنند.

وی گفت: در مورد خود سالن‌های محل برگزاری مسابقات تجهیزات لازم مثل کیت احیا ، تخت‌های مخصوص و دیگر تجهیزات تأمین شده است که اتاق سالن غدیر به کامل تجهیز شده و اتاق سالن شهیدان آهندوست نیز تجهیز شده ضمن اینکه نیروهای فوریت‌های پزشکی در کنار زمین و برای رسیدگی به مصدومان حین مسابقات حضور فعال خواهند داشت.
رضازاده در مورد آمبولانس‌های مستقر در محل برگزاری مسابقات اظهار داشت : اتوبوس آمبولانس در محوطه ی سالن غدیر ارومیه مستقر ضمن اینکه در این مسابقات ۲ دستگاه موتور آمبولانس نیز در نظر گرفته شده و در هر سالن یک دستگاه آمبولانس حضور خواهد داشت که با توجه به اهمیت مسابقات تعداد آمبولانس‌ها بیشتر خواهد شد همچنین با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اورژانس کشور ۸ دستگاه آمبولانس از استان‌های کردستان ، زنجان ، اردبیل و آذربایجان‌شرقی در اختیار ما قرار خواهد گرفت تا در این مسابقات مورد استفاده قرار بگیرد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1798574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =