اجرای مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک در کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک در کرمانشاه اجرا می‌شود.

مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در استان کرمانشاه آغاز شده که در صورت استفاده سه دهک نخست از این طرح ماهانه مبلغ یک میلیون و ٢٠٠ هزار ریال به یارانه این دهک‌ها ‌(چهار میلیون ریال) افزوده می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح، مشمولین اگر ٢ میلیون ریال را برای خرید کالا استفاده کنند، یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به یارانه خانوار اضافه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: مزیت دیگر این طرح این است که این افراد خرید کالاهای اساسی را با پرداختی ثابت دارند یعنی در صورت افزایش احتمالی قیمت اقلام سبد تا پایان سال، دولت ما به ‌التفاوت آن را پرداخت می‌کند.

وی گفت: سه دهک نخست در استان کرمانشاه تا کنون به میزان ۵۴ میلیارد تومان از این طرح استفاده کردند که ٣٠ میلیارد تومان را خودشان پرداخت کرده و ٢۴ میلیارد تومان از آن از محل اعتبار طرح کالابرگ الکترونیک پرداخت شده است.

به گفته احمدی تا کنون ٢٧ هزار و ٣٨٣ خانوار در استان کرمانشاه از این طرح استفاده کردند و تعداد تراکنش‌های آن ۵٧ هزار مورد بوده است.

وی تاکید کرد: چهار هزار فروشگاه در استان کرمانشاه به این طرح متصل شدند و در تمامی نقاط از جمله روستاها فروشگاه‌ها به اجرای این طرح متصل هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1800891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =