بهره برداری از فیدرهای برق کشکان و کاوکالی پلدختر

در ششمین روز از هفته دولت در آیینی با حضور"فرهاد زیویار" استاندار لرستان فیدرهای کشکان و کاوکالی پلدختر افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،در آیین افتتاح ، فیدرهای کشکان و کاوکالی پلدختر، احسان یاوری و سیروس ابراهیمی به ترتیب معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و اقتصادی و سعید یادگاری مدیر کل بازرسی استانداری لرستان، سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس، حمید خادم فرماندار پلدختر، مهران امیری مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان و برخی مسئولان شهرستان پلدخترنیز حضور داشتند.


مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان در حاشیه این افتتاح به خبرنگار سفیرلرستان اظهار کرد: فیدرهای ۲۲ بهمن و هفتم تیر که برق شهر پلدختر را تغذیه می کردند در سیل ویرانگر فروردین ماه سال 1398 به صورت کامل تخریب شدند.

مهران امیری گفت : شرکت توزیع برق پلدختربا نابودی کامل این 2 فیدر مجبور به تامین برق شهر از طریق فیدرهای موجود و فرسوده قدیمی بود که تحمل تامین برق را نداشتند.

وی افزود: این امرموجب بروز مشکلاتی از جمله خاموشی‌ های ناخواسته و ضعف ولتاژ در شهر پلدختر شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با احداث 2 فیدر جدید کشکان و کاوکالی با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان علاوه بر تامین پایدار برق شهر پلدختر پست های فوق توزیع بابازید و شهید کائیدی نیز تعدیل بار می شود که این مهم بدون شک جلب رضایت مردم فهیم و شهید پرور پلدختر را به دنبال دارد.

امیری افزود: با احداث2 فیدر جدید برقرسانی به شهر پلدختر و پایداری و ضریب اطمینان شبکه برق این شهرستان افزایش یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1807392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =