انجام ٧٠٠ بازدید از بنگاه‌های املاک کرمانشاه به منظور ساماندهی به وضعیت این واحدها

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ٧٠٠ بازدید از بنگاه‌های معاملات ملکی استان کرمانشاه به منظور ساماندهی اوضاع بنگاه‌ها انجام شده است.

رامین الماسی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل کشوری ابلاغ شده به استان کرمانشاه، یک کارگروه با هدف ساماندهی اوضاع بنگاه‌های املاک تشکیل شد.

وی افزود: جلسات کارگروه با معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه تشکیل و کارگروه دستور بر تشکیل گروه‌های مشابه در شهرستان های استان کرمانشاه داد.

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارگروه با اعضای هشت نفر در شهرستان کرمانشاه سه جلسه تشکیل داده و این جلسات با مشارکت تعزیرات حکومتی، صمت، اتاق اصناف، راه و شهرسازی، انجمن مشاورین املاک و بسیج اصناف برگزار شد.

وی عنوان کرد :گشت‌ها ۲ ماه است که آغاز به کار کرده و در طول هفته چهار جلسه در شهر کرمانشاه مشغول به گشت‌زنی هستند و با همراهی دادگستری و نیروی انتظامی به بنگاه‌های معاملاتی ملکی مراجعه می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: این گشت‌ها کنترل پروانه و تخلفات بنگاه‌ها را بررسی و در صورت بروز تخلف به مراجع ذیربط ابلاغ می‌کنند.

وی اذعان کرد: تعزیرات در صورت نیاز، جریمه‌ها یا مسدودی ها را صادر و ابلاغ می‌کند و به طور کلی از زمان ابلاغ ٧٠٠ بازدید انجام شده است.

الماسی خاطرنشان کرد: نتیجه تشکیل کارگروه و بازدیدها در حال بررسی است و موثر بوده و بنگاه‌های فاقد مجوز تعطیل شده و برای بنگاه‌های متخلف توسط تعزیرات پرونده تشکیل شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1811120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =